به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته و به لطف لغزش دورتموند در هفته آخر رقابت‌های بوندسلیگا توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

اما اتفاق عجیبی که رخ داد این بود که مدیران این باشگاه بلافاصله پس از پایان این دیدار اعلام کردند که صالح حمیدزیچ و اولیور کان از سمت خودشان برکنار شده‌اند و دیگر نقشی در این باشگاه نخواهند داشت. 

حمیدزیچ شب گذشته درباره این شرایط به اسکای اسپورت گفت: «البته که دوست داشتم ادامه دهم. مصمم بودم که با این تیم دوباره فاتح لیگ قهرمانان شوم.این تیم واقعا خوب است. شخصیت‌های خوب، بازیکنان جوان خوب و ترکیب خوبی دارد. اما باید تصمیم باشگاه را بپذیریم. 

1880384

بایرن از هر چیزی بالاتر است و من واقعا صحبت خوبی با اولی هوینس و هربرت هاینر داشتم. دوست دارم که دوست همیشگی باشگاه بایرن بمانم. به این پسرها افتخار می‌کنم. این حرف را از صمیم قلبم می‌زنم. شاید امروز برای من روزی احساسی باشد اما موقعیت آسانی نیست. بهترین آرزوها را برای همه دارم و امیدوارم همه موفق شوند. 

همچنین دوست دارم از این تیم برای مسیر فوق العاده‌ای که طی کردیم تشکر کنم. من همیشه وقتی مسئله بایرن مطرح باشد احساساتی می‌شوم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتم اما لحظات بسیار خوبی هم داشتم. به همین دلیل به خاطر اتفاقاتی که در شش سال گذشته رخ داد سپاسگزار هستم.»