به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته موفق شد 3-2 آتالانتا را شکست بدهد و تا صعودش به لیگ قهرمانان فصل آینده را قطعی کند و امیدهایش برای کسب عنوان نایب قهرمانی سری A را هم افزایش بدهد. از سوی دیگر نمایش این تیم هشداری برای منچسترسیتی که باید در فینال لیگ قهرمانان با آنها روبرو شود، تلقی شد.
در دیگر بازی حساس هفته سی و هفتم سری A امشب تیم‌های یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت.
این دیدار از این لحاظ حائز اهمیت است که هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز و به دست آوردن سهمیه فصل آینده مسابقات اروپایی هستند.
میلان با 64 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با برد در این بازی بین چهار تیم برتر باقی مانده و راهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا شود.
از طرف دیگر یوونتوس که به تازگی با کسر 10 امتیاز مواجه شده، 59 امتیازی است و تلاش می‌کند به رم 60 امتیاز برسد تا حداقل سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را به دست بیاورد. روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا به وضعیت نیمکت یوونتوس و بازی امشب پرداخته‌اند:

1880592

"سیتی، ما اینجاییم" تیتر اصلی گاتزتا دلو اسپورت است که به پیروزی اینتر مقابل آتالانتا و رسیدن این تیم به رقابت‌های فصل آینده چمپیونزلیگ اشاره دارد. 
این نشریه همچنین به دیدار یووه-میلان پرداخته و اعلام کرده که هر دو تیم با تمام توان در این دیدار به میدان خواهند رفت.

1880591

"بیا برویم، لوچو". این تیتر یک نسخه امروز کوریره دلو اسپورت است. این روزنامه ادعای می‌کند باشگاه ایتالیایی در انتظار پاسخ لوییز انریکه اسپانیایی است.
در پایین صفحه تیتر "میلان-یووه، یک پلی آف" به چشم می‌خورد که به بازی حساس امشب دو تیم اشاره می‌کند.

1880590

"حتی آلگری هم اکنون احساس امنیت نمی‌کند" این عنوان توتو اسپورت است که به یوونتوس اختصاص دارد و با اشاره به صحبت‌های سرمربی یوونتوس است که در مورد آینده‌اش همه چیز را به ماه ژوئن موکول می‌کند، زمانی که فصل تمام می‌شود.

1880589

نشریه ایل رومانیستا تیتر اصلی اش را به شکست شب گذشته 2-1 رم مقابل فیورنتینا اختصاص داده است که اندک امیدهای تیم مورینیو برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از بین برد. حالا شاگردان مورینیو در انتظار دیدار چهارشنبه شب مقابل سویا در فینال لیگ اروپا هستند تا با پیروزی در این دیدار، علاوه بر جام قهرمانی، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را هم به دست بیاورند.