به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن با وجود شکست سنگین و 3-0 برابر بوخوم به لطف شکست ولفسبورگ موفق شد جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا را به دست بیاورد.  

لوکاس هرادسکی، دروازه بان و کاپیتان لورکوزن، بعد از شکست سه گله این تیم مقابل بوخوم گفت: " وقتی به بازی فکر می کنم عصبانی می شوم اما وقتی به کل فصل نگاه می کنم راضی هستم." 

از آنجایی که لورکوزن در رتبه ششم جدول قرار گرفت، حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس برای این تیم قطعی شد اما در صورت شکست فرانکفورت مقابل لایپزش در فینال جام حذفی، تیم ژابی آلونسو حتی می تواند به حضور در لیگ اروپا نیز امیدوار باشد. 

ژابی آلونسو در این باره گفت: " البته که ما از لایپزیش حمایت می کنیم. من شنبه آینده صد درصد طرفدار لایپزیش خواهم بود. من به برلین نمی روم اما از تلویزیون بازی را تماشا خواهم کرد." 

1880653

جالب اینکه لوکاس هرادسکی نظری مخالف ژابی آلونسو دارد چراکه او پیش از این سابقه پوشیدن لباس فرانکفورت را در کارنامه داشته است. کاپیتان لورکوزن در این باره گفت: " من طرفدار لایپزیش نیستم. راستش من آنجا سیاه و سفید هستم."   

وقتی در ادامه به هرادسکی توضیح داده شد که در صورت شکست فرانکفورت در فینال، لورکوزن می تواند به لیگ اروپا برود، او باز هم نظرش را تغییر نداد و گفت: " ما خودمان می توانستیم به این هدف برسیم. من فقط امیدوارم آینتراخت برنده شود. همین."