به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز توانست با پیروزی 1-2 در زمین کلن و به لطف توقف خانگی دورتموند برابر ماینتس برای یازدهمین بار قهرمان بوندسلیگا شود. بایرن تا دقیقه 89 برابر میزبان خود 1-1 متوقف شده بود، ولی جمال موسیالا گل قهرمانی را زد. دقایقی پس از مسجل شدن قهرمانی بایرن، خبر رسید که الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ از پست مدیریت اجرایی و مدیریت ورزشی بایرن اخراج شده‌اند.

1880375

کان و حمیدزیچ نقش مهمی در آمدن توماس توخل به بایرن داشتند و برکناری آنها مثل یک شوک برای مربی آلمانی بود. تا جایی که او پس از قهرمانی بایرن هم نتوانست این را پنهان کند و گفت که به جای جشن قهرمانی و فکر کردن به این موفقیت بزرگ، باید سعی کند به نحوی با برکناری کان و حمیدزیچ کنار بیاید. 

1880344

شایعاتی از روز گذشته در مورد استعفای توخل وجود داشت، ولی طبق ادعای اسپورت 1، توخل برنامه‌ای برای رفتن از بایرن ندارد و علی‌رغم ناراحتی شدید، برنامه‌ریزی برای فصل بعد را شروع کرده است.

بایرن پس از اخراج ناگلزمان و آمدن توخل درگیر حواشی فراوانی بود ولی در هر صورت فصل برایشان با قهرمانی بوندسلیگا به پایان رسید و توخل توانست یک جام برای مونیخی‌ها کسب کند. باید دید اوضاع بایرن با توخل در فصل بعد چگونه خواهد بود.