به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای هفته سی و چهارم و تقابل با ماینتس خود را آماده کرده بود که به سلطه ده فصله بایرن مونیخ بر بوندسلیگا پایان دهد اما روز آخر پر از اشک و اندوه برای زنبورها بود.

دورتموند که با پیروزی و بدون توجه به نتیجه بایرن قهرمان می‌شد، در نیمه اول به شکلی ناباورانه دو گل خورد و پنالتی هم از دست داد. در بازی همزمان اما بایرن مونیخ با یک گل از کلن پیش بود و همه چیز دوباره به نفع مونیخی‌ها شده بود.

با این حال در دقیقه ۸۱ با اعلام پنالتی به سود کلن، مونیخ در سکوت فرو رفت. دژان لیوبیچیچ ۲۵ساله پشت ضربه پنالتی ایستاد و یکی از مهمترین گل‌های فصل را به ثمر رساند. با این گل دوباره امید به دیوار زرد برمی‌گشت و برای دقایقی همه دورتموندی‌ها خوشحال از این گل بودند اما هشت دقیقه بعد جمال موسیالا گل دوم بایرن را به ثمر رساند و همه چیز به سمت بخش قرمز آلمان برگشت.

این پنجمین گل فصل لیوبیچیچ بود و او می‌توانست با این گل دورتموند را نجات دهد اما گل دوم بایرن باعث شد گل دقیقه ۶+۹۰ دورتموند هم تاثیری برای قهرمانی آنها نداشته باشد اما دقایقی که او با گل پنالتی‌اش کار را به تساوی کشاند برای تاریخ بوندسلیگا فراموش نشدنی خواهد بود‌.