به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شنبه آینده در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی می‌رود و امیدوار است بتواند مانعی بر سر راه رقیب همشهری‌اش برای کسب سه‌گانه باشد.

1880745

وین رونی، ستاره سابق شیاطین سرخ، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد برای شکست دادن تیم پپ گواردیولا چاره‌ای جز قمار کردن ندارد. او گفت تن‌هاخ باید از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در چلسی استفاده کند، چرا که آقای خاص چلسی را به تیمی تبدیل کرده بود که بازی کردن با آن برای هر رقیبی بسیار دشوار بود.

وین رونی در توصیه‌های تاکتیکی خود اشاره کرد که تن‌هاخ باید بر خلاف تاکتیک‌های همیشگی خود در فصل جاری مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال را در یک‌سوم دفاعی حریف نگه دارد تا تیمش همیشه آماده ضدحمله باشد.

1880746

رونی در این باره گفت: "شک ندارم فینال جام حذفی برای هر دو تیم سخت خواهد بود و فکر می‌کنم بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شود و در نهایت جام به یونایتد برسد. اما یونایتد چطور می‌تواند برنده شود؟ معتقدم تن‌هاخ باید دست به قمار بزند. تاکتیکی که مورینیو در دوره اول حضورش در چلسی اجرا می‌کرد برای بازی جلوی سیتی عالی است. او جو کول، آرین روبن و دیمین داف را جلو نگه می‌داشت و از آنها نمی‌خواست در کارهای دفاعی شرکت کنند. به این ترتیب تیم همیشه آماده ضدحمله بود و زمانی که دفاع متراکم توپی را به دست می‌آورد می‌توانست آنها را سریعا صاحب توپ کند. تن‌هاخ می‌تواند رشفورد و مارسیال را جلوی دروازه سیتی نگه دارد تا تیم گواردیولا همیشه خطر ضدحمله را احساس کند".