به گزارش "ورزش سه"، اریکسن 31 ساله تابستان به یونایتد پیوست و قبل از اینکه رونالدو روانه عربستان شود، این دو در منچستر هم‌بازی بودند. حالا اریکسن به شوخی گفته با CR7 نساخته، چون زودتر از او یک ضربه ایستگاهی را زده است.

ستاره دانمارکی در مصاحبه با اوون هارگریوز، هافبک سابق یونایتد گفت: «حتی حالا هم در باشگاه چند نفر را داریم که ضربه‌های آزاد را می‌زنند. هرکسی که آن روز در طول مسابقه، روز خوبی داشته، ضربه را می‌زند.» الان در منچستر علاوه بر اریکسن، برونو فرناندز و مارکوس رشفورد هم پشت ضربات آزاد قرار می‌گیرند؛ قبلا رونالدو هم در این جمع بود.

1880743

اریکسن اضافه کرد: «یک بار یک ضربه را به جای رونالدو زدم، زیاد خوشحال نشد. ولی حالا سه نفر داریم و بستگی به این دارد که کجای زمین باشد و کسی که می‌خواهد ضربه را بزند، چقدر روی فرم باشد؛ برای همین این شکلی می‌شود که می‌گوییم: "تو قبلی را زدی. بعدی مال من است."»

ستاره دانمارکی همچنین گفت با فرناندز و کاسمیرو خیلی سریع هماهنگ شده و باعث شده تا یونایتد نتایج خوبی بگیرد: «فکر می‌کنم از روز اول به خوبی و خیلی سریع با هم هماهنگ شدیم. سبک بازی ما سه تا کاملا با هم متفاوت است، ولی از گرفتن توپ و خلق موقعیت نمی‌ترسیم.»