به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید در صدد هستند تا برنامه های تمرینی و آماده سازی مناسبی را برای این تیم در مسیر رسیدن به المپیک پاریس تدارک ببینند.

بر اساس هماهنگی انجام شده امیدهای فوتبال از روزجمعه کار خود را در تهران شروع می‌کنند و بعد از یک مینی‌کمپ برای حضور در یک تورنمنت تدارکاتی راهی عراق خواهند شد.

بعد از این تورنمنت یک سفر دیگر برای امیدها در نظر گرفته شده؛ بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم زیر 23 ساله در بازگشت از عراق بلافاصله آماده حضور در روسیه می‌شوند تا در آنجا دو بازی دوستانه دیگر داشته باشند.

دیدار با تیم زیر 23 ساله‌های روسیه و همچنین یک تیم باشگاهی این کشور دو بازی بعدی تیم امید خواهد بود.

1868768

تیم فوتبال امید ایران در شهریور ماه مسابقات مقدماتی زیر 23 آسیا را در پیش دارد و بعد هم به چین می‌رود تا در بازی های آسیایی هانگژو شرکت کند.

برنامه های تمرینی و آماده سازی تیم امید طوری تنظیم شده که اعضای این تیم مدام در سفر و تورنمنت و بازی های دوستانه هستند و شاید پاسپورت بازیکنان و کادرفنی و اجرایی برای مهر ویزای کشورهای مختلف صفحه کم بیاورد!

گفتنی است؛ این برنامه های آماده سازی فشرده می‌تواند تیم امید را در مسیر رسیدن به المپیک و شکستن طلسم چندین ساله برای این امر بسیار کمک کند.