به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه فصل خوبی را در بایرن مونیخ پشت سر نگذاشته و شاید به همین علت بود که در روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی او از قهرمان آلمان در تابستان پیش رو مطرح شده بود.

اما رسانه‌های آلمانی ساعتی پیش اعلام کردند امروز یکشنبه جلسه‌ای در دفتر باشگاه بایرن بین توماس توخل، سرمربی تیم، و سادیو مانه برگزار شده و در نهایت ستاره سنگالی از تمایل خود برای ماندگار شدن در بایرن گفته و توخل هم اطمینان داده که او در برنامه‌هایش برای فصل آینده جایگاهی ویژه دارد.

1880776

مانه که سال گذشته بعد از سر و صدای زیاد لیورپول را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند. او که در نیمه اول فصل نه به اندازه‌ای که انتظار داشت بازی کرده و نه موفق شده بود به اندازه کافی برای تیم جدیدش گلزنی کند در آستانه جام جهانی با بدشانسی مواجه شده و با یک آسیب‌دیدگی مدت قابل توجهی از میادین دور ماند و شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را هم از دست داد.

در نیمه دوم فصل سادیو مانه تنها سایه‌ای از مانه همیشگی بود. بعد از شایعات روزهای اخیر درباره جدایی ستاره سنگالی در پایان فصل، توماس توخل امروز او را به دفتر باشگاه احضار کرد تا به این گمانه‌زنی‌ها پایان بدهد. مانه حالا مطمئن است که مدیران جدید باشگاه و سرمربی هم خواهان حضور او در بایرن مونیخ هستند. 
1880777