به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی تیم مردان برابر کلن، تیم زنان بایرن هم توانست در خانه با نتیجه 11 بر یک تیم توربین پوتسدام را ببرد و فاتح لیگ آلمان شود. اما این بازی تماشاگران ویژه‌ای داشت.

تیم مردان بایرن مهمان ویژه بازی تیم زنان باشگاه بود و بعد از پیروزی پر گل تیم، بازیکنان تیم مردان هم به درون زمین چمن رفتند تا با تیم زنان قهرمانی را در کنار هم جشن بگیرند.

البته در این بین، نکات جالب توجهی دیده می‌شد. همه بازیکنان به طور یکدست، لباس سنتی باواریا را به تن داشتند تا بعد نیز در مراسم ویژه‌ای که با حضور هواداران برگزار شد، با همین لباس‌ها حاضر شوند. توماس توخل، مربی بایرن، بازیکنان را در ورزشگاه و سپس در مراسم ویژه همراهی می‌کرد.

1880821

حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی سابق بایرن که دیروز اخراج شد هم همراه بازیکنان بود. او در کنار اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ در ورزشگاه دیده شد که نشان می‌دهد همانطور که خودش گفته، رابطه دوستانه‌اش را با باشگاه حفظ کرده است.

1880822

البته شادی آنها منحصر به زمین نشد و به روال همیشه، بازیکنان دو تیم به "مارین‌پلاتز" رفتند تا در کنار هواداران، قهرمانی را جشن بگیرند. در آنجا، مجری برنامه اسم یک بازیکن از تیم مردان و یک بازیکن از تیم زنان را می‌خواند تا روی بالکن بیایند و به ابراز محبت هواداران پاسخ دهند.

1880823