به گزارش "ورزش سه"، چلسی در آخرین بازی فصل لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و با نتیجه 1-1 به تساوی دست پیدا کرد.

این آخرین حضور فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت چلسی بود. او طی 11 بازی به 8 شکست، 2 تساوی و یک برد دست پیدا کرد.

فرانک لمپارد پس از پایان بازی در نشست خبری درمورد تجربه به عنوان سرمربی موقت در بازگشت به باشگاه سابقش گفت: "من واقعا نمی‌دانم چه بگویم. چالش برانگیز بود، بازگشت به کار لذت بخش بود، دوست ندارم بازی‌ها را ببازم، ما بازی‌های زیادی را باختیم. من در پایان فصل وارد تیم شدم، جایی که برخی از چالش‌ها افزایش یافته بود. من در مورد آن کاملاً آرام بودم.

1880927

توصیه به سرمربی بعدی چلسی؟
وقتی چلسی هستید و به اندازه ما بازی‌ها را باخته‌اید، چیزهایی برای بهبود وجود دارد. مطمئن نیستم که آن پیام باید عمومی باشد. به وضوح چیزهایی وجود دارد که من بهبود خواهم داد، اما سرمربی جدید می‌تواند با چشمان خود آن را ببیند. ما از نظر آمادگی بدنی به اندازه کافی مانند نیوکسل آماده نیستیم. این نظر قاطعی است که من دارم.

حمایت طرفداران؟
آن‌ها شگفت انگیز بودند و همچنین برای آسپیلیکوئتا سنگ تمام گذاشتند. ما هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی برای او می‌افتد. احترام زیادی برای او قائل بودند.

مقصد بعدی؟
من از کار لذت می‌برم. استراحتی خواهم داشت و سپس خواهیم دید.

وضعیت رختکن بعد از آخرین بازی؟

بعضی از بازیکنان منتظر پایان فصل بودند و این بخشی از مشکل تیم بود که به همین دلیل انگیزه کافی نداشتند. شاید رسیدن به انتهای فصل چیز خوبی باشد.  حالا به سرعت به نتیجه می‌رسیم. رختکن بسیار ساکت بود، از زمانی که من به اینجا رسیدم، رختکن آرامی داشتیم. فکر می‌کنم احتمالا بازیکنان از استراحت خوشحال هستند. آن‌ها باید مسئولیت این فصل را بر عهده بگیرند و این به همه آنها بستگی دارد که غرور و فداکاری خود را به عنوان بازیکن چلسی نشان دهند.

1880928

وضعیت سیلوا چگونه است؟

او بازیکن سطح بالایی است. مقایسه کسی با جان تری به دلیل مدتی که در این بازی حضور دارد، سخت است. تیاگو نسخه دیگری از یک بازیکن شگفت انگیز است. وقتی او را به باشگاه آوردم، متوجه نشدم که چقدر خوب است.

احتمال حضور پوچتینو روی نیمکت چلسی؟
من نمی‌خواهم تا زمانی که همه چیز رسمی نشده، صحبتی داشته باشم. من از طرفداران پر و پا قرص پوچتینو به عنوان یک سرمربی هستم، اما مهم این نیست که کدام مربی، سطح مناسبی از مربیگری را به ارمغان بیاورد.  پوچتینو با باشگاه‌هایی در این سطح کار می‌کند. این در مورد رساندن تیم به سطح بهتر است، من فکر می‌کنم ما باید صبور باشیم. می‌توانم صادقانه بگویم که استانداردهای چلسی پایین آمده بود. یک سرمربی خوب می‌تواند این را برطرف کند.

وضعیت چلسی در یک فصل بهتر می‌شود؟
من این را نمی‌دانم این لیگ سخت است و من محدودیت زمانی برای آن قائل نیستم.