به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن با 10 نفر مقابل بوخوم شکست خورد، اما به لطف شکست ولفسبورگ، بلیت اروپایی تیم ژابی آلونسو نجات پیدا کرد. با این حال این حرکت امین عدلی که باعث اخراج او در دقایق ابتدایی بازی برابر بوخوم شد و می‌توانست برای این تیم گران تمام شود، در تیم مورد بحث قرار گرفت.

ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، در پایان بازی گفت: "ما یک اشتباه بزرگ مرتکب شدیم و به بوخوم برتری دادیم." 

همچنین سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن نیز در این باره گفت: "امین یک مرد فوق العاده و پسر بسیار خوبی است. حریفان سعی می‌کنند روی او کار کنند، زیرا کیفیت و سرعت زیادی دارد. در چنین شرایطی باید انضباط و اعتماد به نفس بیشتری به خرج دهیم. بازیکنان باید در این گونه شرایط خود را کنترل کنند. ما نباید اعتراض کنیم. داور بقیه کارها را انجام می‌دهد. ما نباید خودمان را از جریان بازی خارج کنیم و فکر می‌کنم این کار غیرضروری بود." 

امین عدلی در رختکن از هم‌تیمی‌هایش بابت این اتفاق عذرخواهی کرده است. لوکاس هرادسکی، کاپیتان لورکوزن، در این باره می‌گوید: "امین پسر خوبی است، فقط در آن شرایط کمی تحریک شده بود. او این کار را بدون دلیل انجام نمی‌دهد. اما ما نیز باید از آن درس بگیریم. تیم‌هایی که ضعیف‌تر هستند می‌خواهند ما را تحریک کنند. ما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری داریم." 

ملی‌وش زیر 21 سال فرانسه نیز عصر شنبه در اینستاگرام خود ابراز پشیمانی کرد و گفت: "امروز می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم، از باشگاه و البته از هوادارانی که در هر بازی از ما حمایت می‌کنند عذرخواهی کنم. شما مرا می‌شناسید، من همیشه با انگیزه زیادی به زمین می‌آیم. امروز بعدازظهر حرکتی انجام دادم که جایی در زمین نداشت. من اولین کسی هستم که خودم را به خاطر این موضوع سرزنش می‌کنم. و تمام تلاشم را می‌کنم تا مطمئن شوم این اتفاق دیگر تکرار نمی‌شود."