به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون اخراج کان و حسن صالح حمیدزیچ از مدیریت بایرن همچنان ادامه دارد.

اعلام خبر اخراج این دو نفر درست پس از کسب یازدهمین قهرمانی متوالی این تیم در بوندسلیگا باعث شد که جشن و خوشحالی بازیکنان بایرن هم تحت الشعاع این اتفاق قرار بگیرد و انتقادهایی را به همراه داشته باشد. 

پیش از این گفته شده بود که کان از شنیدن خبر اخراجش به شدت عصبانی شده و به همین دلیل اجازه همراهی با این تیم در دیدار برابر کلن را پیدا نکرده است. موضوعی که هربرت هاینر، رییس بایرن، هم آن را تایید کرد.

1880388

کان با انتشار پستی در صفحه توییترش این خبر را به صورت کامل رد کرده و مدعی شد که به هیچ وجه عکس العمل عجیبی در مواجهه با این خبر نشان نداده است. 

او در این باره نوشت: «این ادعا که وقتی خبر اخراج به من داده شد از شدت عصبانیت دیوانه شدم، اصلا درست نیست. من تماسی از هربرت هاینر در روز جمعه داشتم که این خبر را به من داد. ما مکالمه آرام و عادی‌ای داشتیم. من فقط از اقدام آنها و این که چرا این تصمیم در این زمینه گرفته شده تعجب کردم. 
شنبه صبح به من اطلاع دادند که این اجازه را ندارم که به همراه تیم برای بازی بروم. من این تصمیم را هم در نهایت آرامش پذیرفتم. البته که ناامید شدم، اما واقعا از این قهرمانی و برای این تیم، مربیان و هواداران بایرن خوشحال هستم.»