به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز شنبه موفق شد در دیداری جذاب برابر کلن پیروز شود و به شکلی دراماتیک و به لطف تساوی دورتموند برابر ماینتس جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

این یازدهمین قهرمانی متوالی بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا بود، اما جشن قهرمانی این تیم تحت الشعاع تصمیم عجیب مدیران این باشگاه برای اعلام خبر اخراج کان و صالح حمیدزیچ بلافاصله پس از پایان بازی قرار گرفت.

بسیاری از بازیکنان سابق و حتی فعلی این تیم از این که چنین خبری درست همزمان با جشن قهرمانی بایرن اعلام شده ناراحت شدند و از این تصمیم انتقاد کردند.

1877900

حالا هامان ادعای عجیبی را مطرح کرده و مدعی شده که توخل با توجه به شرایطی که دیده حاضر نخواهد بود به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد. 

این بازیکن سابق بایرن در گفت‌وگو با تلویزیون آلمان اظهار داشت: «وقتی شما چنین رفتاری را با مردم در پیش می‌گیرید، باید از خودتان بپرسید که آیا حاضر هستید با چنین باشگاهی کار کنید؟ من فکر نمی‌کنم بتوان احتمال جدایی زودهنگام توخل را رد کرد. او با تصمیم خودش از این باشگاه جدا خواهد شد.»

اریک میر، دیگر کارشناس حاضر در این برنامه در کنار هامان، نیز اضافه کرد: «من فکر می‌کنم او نهایتا تا روز دوشنبه از بایرن مونیخ جدا خواهد شد.»