به گزارش "ورزش سه"، یک فاجعه برای دورتموند اتفاق افتاد و تیمی که فقط یک برد تا قهرمانی فاصله داشت مقابل ماینتس متوقف شد تا شهر به جای شادی و شلوغی در سکوت و بهت فرو برود و اشک و حسرت جای خنده را گرفت. 

ساعت 11 صبح دیروز بازیکنان دورتموند برای آخرین بار در این فصل با هم دیدار کردند. جایی که بازیکنان دورتموند با هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه و سباستین کل، مدیر ورزشی تیم دیدار کردند.  

احتمالا این آخرین دیدار جود بلینگام با هم‌تیمی‌هایش در دورتموند بود. اما وقتی او به محل تمرینی دورتموند آمد باعث تعجب 80 هواداری شد که به آنجا آمده بودند. در نگاه اول هیچ اثری از بلینگام در مرسدس بنز سفیدش دیده نمی‌شد، چون مادر او پشت فرمان بود و پدرش مارک نیز کنار او نشسته بود.  

1881050

با این وجود، حدود ساعت 12:46 بود که بلینگام جلوی چشم هواداران ظاهر شد. او آخرین بازیکنی بود که محل را ترک کرد و بر اساس اطلاعات بیلد در این دیدار پدر و مادر او مذاکراتی را هم با واتسکه انجام داده‌اند. در نهایت ستاره انگیسی در هنگام خروج چند دقیقه‌ای را هم به هوادارانی که منتظر او بودند اختصاص داد و با آنها عکس گرفت و امضا داد.   

گفتنی است بر اساس گزارش‌ها کارهای انتقال جود بلینگام به رئال مادرید نهایی شده و فقط برخی جزییات باقی مانده است. در نهایت به نظر می‌رسد که این انتقال با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو نهایی خواهد شد.

1881051