به گزارش "ورزش سه"، شرکت دیجیتال بیتس که در زمینه ارزهای دیجیتال فعال است، اسپانسر پیراهن تیم اینتر بود اما به دلیل نپرداختن بدهی‌هایش به این باشگاه، اسم آن از روی پیراهن تیم برداشته شد و اینتر در مسابقات آخر فصل بدون اسپانسر به زمین رفت.

اکنون که گزارش مالی اینتر منتشر شده، تحلیل‌ آن نشان می‌دهد که دیجیتال بیتس در مجموع 30 میلیون یورو به این باشگاه بدهکار است. دیجیتال بیتس در فصل 22-2021 اسپانسر آستین پیراهن اینتر بود. آنها پنج میلیون یوروی توافق شده را کامل پرداختند و 100 هزار یورو هم بابت راهیابی تیم به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دادند.

البته بدحسابی این شرکت همان موقع هم مشخص شد چرا که بابت قهرمانی تیم در جام حذفی و نایب قهرمانی آن در سری A باید 1.6 میلیون یورو می‌پرداخت که از زیر پرداخت آن طفره رفت. با این حال، اینتر قرارداد جدیدی با آنها بست که از تابستان به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن تیم معرفی شوند.

1881214

رقم پایه در قرارداد جدید 24 میلیون یورو بود که در سه قسط هشت میلیون یورویی در ژوئن 2022، اکتبر 2022 و فوریه 2023 پرداخت می‌شد. 5.75 میلیون یورو هم پاداش برای موفقیت‌های تیم در نظر گرفته شد. اما دیجیتال بیتس هیچکدام از این اقساط را نپرداخت و اینتر در نهایت 30 میلیون یورو از آنها طلبکار شد و لوگوی این شرکت را هم از تمام تبلیغات باشگاه برداشت.

نراتزوری اکنون به دنبال اسپانسر جدید است و گفته می‌شود هواپیمایی ترکیه و هواپیمایی قطر گزینه‌های اصلی آن هستند.