رسانه طرفداری در هر 30 هفته رقابت های لیگ برتر بیست و دوم اقدام به معرفی تیم منتخب و بازیکن هفته کرد. تیم منتخب فصل بر مبنای همین انتخاب ها طی روزهای گذشته به حضورتان معرفی شد و امروز سراغ معرفی بازیکنانی می رویم که هر هفته عنوان مرد برتر هفته را به خود اختصاص داده اند...

پرسپولیس بیشتر از همه تیم های لیگ برتر، بازیکن برتر هفته در تیم منتخب رسانه طرفداری را داشته است.

به گزارش طرفداری، در حالی که استقلالی ها تنها یک بازیکن برتر هفته یعنی مهدی قائدی را داشته اند، بین مردان پرسپولیس نفراتی مثل سعید صادقی، لوکادیا، محمد عمری، مهدی ترابی، گولسیانی، عیسی آل کثیر و بیرانوند بازیکن برتر هفته های مختلف لیگ برتر شده اند، در این بین مهدی ترابی 2 بار عنوان بهترین بازیکن هفته را داشته است.

بین بازیکنان تیم های مختلف لیگ برتر پرسپولیس با هشت انتخاب رکورددار است که این هشت انتخاب برای هفت بازیکن رقم خورده بود. استقلالی ها تنها مهدی قائدی را داشته اند که 3 بار به تنهایی به عنوان بهترین بازیکن هفته مسابقات گزینش شده است، سپاهانی ها هم میلاد زکی پور، رامین رضاییان، عیسی مرادی، امید نورافکن و شهریار مغانلو را به عنوان بازیکن برتر هفته داشته اند.

بر این اساس پرسپولیسی ها هشت بار، سپاهانی ها پنج بار و استقلالی ها 3 بار بهترین بازیکن هفته مسابقات لیگ برتر را در تیم منتخب طرفداری به نام خودشان ثبت کرده اند.

تراکتوری ها بیشتر از سپاهانی ها و استقلالی ها بازیکن برتر هفته را داشته اند، محمد عباس زاده و رضا اسدی هر کدام 2 بار و محمد قنبری و محمدرضا اخباری هر کدام یک بار صاحب عنوان بهترین بازیکن هفته در مسابقات لیگ برتر کشورمان بوده اند.

 

بیشتر بخوانید:

طرفداری معرفی می کند؛ بهترین های لیگ برتر

حضور پر رنگ پرسپولیسی ها در تیم منتخب سال

تیم منتخب لیگ برتر بر اساس انتخاب در تیم منتخب هفته طرفداری