به گزارش "ورزش سه"، خبر شوک آور برای استقلالی‌ها در فاصله کوتاه تا دربی پایتخت مصدومیتی است که برای عارف غلامی پیش آمده؛ ستاره استقلال به واسطه آسیب دیدگی از ناحیه عضله زیر شکم در بازی با نساجی تعویض شد و با غیبتش در تمرین امروز نگرانی‌ها درباره او بیشتر شده است.

کادر پزشکی استقلال در تلاش است که هرطور شده غلامی را به مسابقه با پرسپولیس برساند اما اگر این اتفاق نیفتد، جایگزین او مشخص شده است.

محمدحسین مرادمند مرد باتجربه خط دفاعی استقلال که سال گذشته هم یکی از ارکان اصلی قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر بود، در بازی های آخر فصل بیشتر در ترکیب قرار گرفت ودر تمرینات نیز آمادگی مناسبی دارد.

مرادمند برای بازی کردن در دربی انگیزه ویژه‌ای دارد و احتمال اینکه شاهد حضور او و رافائل سیلوا در مرکز خط دفاعی باشیم، زیاد است.

1881270
عارف غلامی روز گذشته GPS را مثل دستمال قدرت روی بازوی خود بست و حالا با مصدومیت او محمدحسین مرادمند در تمرین امروز چنین اتفاقی را تجربه کرد.

یک اتفاق جالب در تمرین امروز استقلال نحوه بستن GPS‌ توسط مرادمند روی بازوی خود بود. او مثل عارف غلامی که در تمرین روز گذشته با چسب پزشکی و مانند دستمال قدرت شخصیت کارتونی داداش کایکو GPS را روی دست خود بسته بود، این کار را در تمرین امروز انجام داد تا به نوعی تغییر ویژه خط دفاعی استقلال هم مشخص شود.

با همه این‌ها ابتدا باید منتظر وضعیت غلامی برای دربی بمانیم و بعد اینکه مشخص شود ساپینتو برای ترکیب اصلی تیمش و به خصوص خط دفاعی چه تصمیم خواهد گرفت.