به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و منچستریونایتد هفته آینده باید در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف تنها جام باقی مانده این فصل مشخص شود. 

این در حالی است که سیتی موفق شده برای سومین فصل پیاپی فاتح لیگ برتر انگلیس شود و در فینال لیگ قهرمانان هم باید به مصاف اینتر برود و با پیروزی در فینال جام حذفی فرصت کسب سه‌گانه تاریخی را خواهد داشت. 

تنها تیم انگلیسی که پیش از این موفق شده این افتخار را به نام خودش ثبت کند منچستریونایتد است و حالا شاگردان پپ گواردیولا امیدوار هستند که بتوانند نام‌شان را در کنار نام رقیب و همسایه قدیمی ثبت کنند. 

1881317

رشفورد در جریان مراسم انتخاب بهترین‌های فصل منچستریونایتد در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق گفت:« مطمئن شوم که منچستریونایتد تنها باشگاه انگلیسی خواهد بود که فاتح سه‌گانه شده است؟ این مهم‌ترین انگیزه برای من است.»

این مهاجم انگلیسی که در طول فصل 23-2022 یکی از مهره‌های کلیدی اریک تن‌هاخ در ترکیب شیاطین سرخ بود، شب گذشته موفق شد جایزه بهترین بازیکن این فصل یونایتد را از آن خود کند و هواداران این تیم به درخشش او در دیدار فینال جام حذفی امیدوار هستند.