به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بازیکنان دعوت شده به نخستین اردوی تیم امید ایران را اعلام کرد که در این بین یک لژیونر، 30 بازیکن لیگ برتری و چهار بازیکن لیگ یکی دیده می‌شوند و این بازیکنان باید در شروع اردوهای آماده‌سازی تیم المپیک حضور پیدا کنند.

نخستین اردوی تیم فوتبال امید ایران با سرمربیگری رضا عنایتی از روز جمعه هفته جاری(دوازدهم خردادماه) آغاز می‌شود که 35 بازیکن دعوت شده باید خود را در مرکز ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند تا تمرینات از همین روز آغاز شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به نخستین اردوی تیم المپیک ایران به شرح زیر هستند:

السد قطر:
محمدامین حزباوی

1829649

استقلال:
سینا سعیدی‌فر، محمد حسین زواری، امیر علی صادقی

سپاهان:
یاسین سلمانی، آریا یوسفی، محمد قربانی

تراکتور:
مهدی هاشم‌نژاد، بهزاد سلامی

گل‌گهر سیرجان:
امیر جعفری، امیر شهیم

فولاد خوزستان:
علیرضا باویه، احمدرضا جلالی

آلومینیوم اراک
محمدجواد کیا، محمدرضا شکیب‌خو، مجتبی فخریان

ذوب‌آهن:
محمد حسین اسلامی

هوادار تهران
محمدرضا خالدآبادی، سعید سحرخیزان، علی مقدم

1877287

پیکان:
سامان فلاح، علی زارع

ملوان انزلی:
جلال احمدی، محمدرضا بردبار

مس کرمان:
سامان تورانیان

صنعت نفت آبادان:
احمد شریعت‌زاده

1856870

نفت مسجدسلیمان:
سینا بختیاری‌نسب، محمدمهدی احمدی، آریا برزگر، حسین گودرزی، سینا عبداللهی

شمس‌آذر قزوین:
محمد رضایی

فجر شهید سپاسی:
ابوالفضل بابایی، سعید ایرانخواه

پارس جنوبی:
بلال آرازی

* در بین نفرات حاضر در لیست تیم المپیک ایران، محمدامین حزباوی که اخیرا از فولاد خوزستان راهی السد قطر شده نیز دیده می‌شود که حضورش در جمع شاگردان رضا عنایتی جالب توجه خواهد بود.

* تیم سقوط کرده نفت مسجدسلیمان که رضا عنایتی مدت کوتاهی هدایت آن را برعهده داشت، بیشترین نماینده را با حضور ۵ بازیکن در تیم امید ایران دارد.

* استقلال یک دروازه‌بان و دو بازیکن در اردوی پیش روی تیم امید ایران خواهد داشت و سپاهان و آلومینیوم اراک و هوادار تهران نیز همین تعداد بازیکن(سه نفر) را در تیم المپیک دارد.

* محمدحسین اسلامی، ستاره جوان ذوب‌آهن که قرار بود در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا کند، بنابر هماهنگی انجام شده بین امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی، در تمرینات تیم المپیک شرکت خواهد کرد.

* پیکان که جوانان زیادی در فصل اخیر لیگ برتر داشت، دو بازیکن در اردوی تیم المپیک دارد و ملوان انزلی نیز همین تعداد سهم را به خود اختصاص داده است.

* عنایتی چهار بازیکن از تیم‌های لیگ یک در فصل اخیر انتخاب کرده که شمس‌آذر قزوین یک نفر، فجر سپاسی دو بازیکن و پارس جنوبی یک نماینده در بین ۳۵ نفر دارند.