به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست‌های عجیب غریب برابر تیم‌هایی چون مونزا، اسپتزیا و ... بدون شک خوش‌بین‌ترین هوادار اینتر نیز تصور نمی‌کرد که این تیم راهی مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا شود ولی نراتزوری به صورت ناباورانه‌ای مسافر استانبول شده است.

در شرایطی که نراتزوری پس از قهرمانی در جام حذفی و قطعی شدن سهمیه اروپایی از روحیه بالایی برخوردار است، حالا خبر می‌رسد که باشگاه اینتر در اقدامی جالب تصمیم گرفته تا یکی از خاطره‌انگیزترین هواداران خود را به ترکیه ببرد تا از نزدیک شاهد دیدار فینال چمپیونز لیگ باشد.

ادواردو نام این هوادار است که در فینال سال 2010 و دیدار برابر بایرن، یکی از تماشاگران اینتری حاضر در استادیوم سانتیاگو برنابئو مادرید بود و قهرمانی اینتر با ژوزه مورینیو را از نزدیک تماشا کرد.

1881460

پس از سوت پایان بازی و مسجل شدن قهرمانی اینتر، سرود معروف "پاتزا اینتر آمالا" از بلندگوهای استادیوم پخش شد و ادواردو در حالی که با دوربین قدیمی خود مشغول فیلمبرداری از شادی بازیکنان تیمش بود، به پهنای صورت در حال اشک ریختن بود. اشک شوق این هوادار سر و صدای زیادی در فوتبال ایتالیا به پا کرد و از وی به عنوان یک هوادار متعصب یاد می‌شد.

حالا قرار است او دقیقا با همان دوربین 13 سال پیش خود یک بار دیگر شاهد حضور اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد و هم خود او و هم تمام هواداران اینتر در سرتاسر دنیا امیدوارند که باز هم شاهد اشک شوق ریختن ادواردو و فیلمبرداری با دوربین قدیمی و معروفش باشند.