به گزارش "ورزش سه"، آقای گل لیگ بیستم تصورش را هم نمی‌کرد که در این فصل تا آخرین مسابقه حتی یک بار پایش به گلزنی باز نشده باشد. سجاد شهباززاده اگرچه امسال در ترافیک موجود در خط حمله استقلال کمتر فرصت بازی کردن از ساپینتو گرفت اما آمار بد او اینجا است که حتی یکبار هم نتوانست برای استقلال گلزنی کند.

شهباززاده تنها مهاجم استقلال در این فصل محسوب می‌شود که پایش به گل در بازی‌های رسمی باز نشده و حالا در آستانه فینال حذفی او امیدوار است در آخرین مسابقه فصل این طلسم عجیب برایش شکسته شود.

مهاجم باتجربه فوتبال ایران البته در بازی با نساجی با وجود حفظ طلسم گل نزدن، اما یک پاس گل داد تا نشان بدهد انگیزه لازم برای تاثیرگذار بودن را دارا است.

1881491

حالا در فاصله کوتاه تا دربی او چهره‌ای ویژه در استقلال تلقی می‌شود؛ اگرچه سجاد در ترکیب اصلی به میدان نخواهد رفت، اما بی شک امید دارد در حضور تعویضی و شاید اندک خود بتواند طلسم گل نزدن را بشکند و ناکام در گلزنی فصل را تمام نکند.

شهباز استقلالی‌ها از صفت های بدی مانند ناکام، طلسم شده و... متنفر است و دربی آخرین میدانی است که می‌تواند همه این الفاظ را از خود دور کند.