به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن پیشین تیم ملی و مربی سابق تیم‌هایی مثل تراکتور، ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک در آستانه فصلی است که ممکن است به حرفه همیشگی خود دور برگردان بزند. خطیبی که در تیم تحت نظرش در سونگون موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آورده و تیم فوتبالش هم از دسته دوم به دسته اول صعود کرده است، ممکن است این باشگاه را به افراد دیگری واگذار کند و دوباره او را در لب خط‌ و در سمت هدایت یک تیم آشنا ببینیم.

خطیبی که به قدر کافی استراحت کرده و به اصطلاح نفس گرفته است، برای بازگشت به شغل موردعلاقه‌اش باید فعالیت جالب این مدتش را رها کند تا باشگاه مس سونگون هم مدیر جدیدی پیدا کند که البته وظیفه‌ سختی بر عهده دارد، چرا که انتظار می‌رود به عنوان مثال در بخش فوتبال، درخشش سال گذشته‌اش تکرار شود.

جالب اینکه رسول خطیبی می‌تواند هدایت تیم سونگون را که احتمالا بودجه خوبی هم در لیگ خواهد داشت، بر عهده بگیرد؛ اما مایل به این کار نیست و آنچنان که قصد کرده، می‌خواهد در باشگاهی دیگر به حرفه مربیگری بپردازد.

1839441

امروز با توجه به اینکه ساکت الهامی از باشگاه هوادار جدا شد، یک‌ تیم به تیم‌هایی که به دنبال مربی هستند اضافه شد و ظاهرا مذاکراتی بین طرفین آغاز خواهد شد. البته خطیبی در این روزها با یک‌ تیم لیگ دسته اولی معروف و یک تیم لیگ برتری دیگر نیز مذاکراتی داشته است. فصل انتخاب سرمربی است و باید دید همه چیز چگونه پیش خواهد رفت.

با این وصف، نامه استعفای رسول خطیبی از مدیریت مس سونگون، نامه مهمی خواهد بود که حداقل روی تعیین سرنوشت دو باشگاه فعال در مسابقات حرفه‌ای فوتبال، تاثیر‌ مستقیم دارد. رسول فعلا در حال تصمیم‌گیری است و به هر حال باید یکی را انتخاب کند.