به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از یک سال حضور در هوادار تهران توانست نتیجه خوبی با رساندن این تیم به نیمه نهایی جام حذفی و همچنین قرار گرفتن تیمش در رده دهم جدول لیگ برتر به دست بیاورد و حالا تصمیم به پایان دوران حضورش در این باشگاه گرفت تا فصل آینده روی نیمکت تیم دیگری بنشیند.

ساکت الهامی در مورد پایان همکاری با هوادار عنوان کرد: روزی که هدایت تیم دوست‌داشتنی هوادار را برعهده گرفتم، ‌از سر دلسوزی سعی کردند من را از پذیرش این ریسک منصرف کنند، اما برای ادامه مسیر خودم به این چالش نیاز داشتم و امروز خرسندم به لطف خداوند و با یاری مجموعه مدیران و مربیان، بازیکنان و کارکنان باشگاه هوادار از این آزمون سربلند بیرون آمدم.

او ادامه داد: قرار گرفتن در رتبه دهم جدول که ارتقای جایگاه نسبت به فصل گذشته بود و همچنین رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی که برای تیمی با مشخصات هوادار حکم قهرمانی این جام را داشت، شفاف و علنی این پیام را صادر می‌کند که ما در باشگاه مهجور و مظلوم هوادار در انجام کار خود سربلند بوده‌ایم.

1868968

سرمربی هوادار یادآور شد: با بند بند وجودم دوست داشتم کنار این تیم خوب به راهی که با هم شروع کردیم، ادامه بدهیم اما ادامه این رقابت نابرابر با بودجه اندک میسر نیست و تردید ندارم اگر شرایط مثل فصل اخیر باشد، کار فوق‌العاده سختی برای جنگیدن مقابل تیم‌های متمول حاضر در لیگ بیست و سوم داشتیم.

الهامی تاکید کرد: در لیگ بیست و دوم با بودجه اندک و امکاناتی محدود به لطف زحمات یکایک اعضای باشگاه از شخص مالک تا تدارکات زحمتکش از کادر فنی تا بازیکنان شریف، قهرمان لیگ را در آزادی بردیم و در جام حذفی تا یک قدمی فینال رفتیم، اما تجربه‌ام می‌گوید فصل آینده تکرار این نتایج با امکانات محدود ممکن نیست.

او اضافه کرد: ما یک سال تمام، کنار هم ایستادیم و مردانه جنگیدیم و با همان «یاعلی» که روز اول گفتیم، پای تمام کمبودها ماندیم و با موفقیت‌های بزرگ، رنج‌ها را به گنج و غم‌ها را به شیرینی تبدیل کردیم، اما با همین موفقیت‌ها، توقعات را از هوادار بالا بردیم و حالا که توقعات بالا رفته، امکانات و ابزار باید همسطح توقعات باشد که اگر نباشد، ادامه این همکاری پایان تلخی دارد و هم به اعتبار هوادار که حالا دیگر به لطف ایستادن در رده دهم جدول و رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی، منزلت بالایی دارد، آسیب می‌خورد و هم به اندک اعتبار این حقیر سراپا تقصیر.

سرمربی فصل گذشته هوادار تصریح کرد: بنابر این دلایل تصمیم گرفتم همین حالا که فصل به تازگی به پایان رسیده و قرارداد بنده نیز تمام شده، قطع همکاری خودم با باشگاه هوادار را خیلی زود اعلام کنم تا دست مالک و مدیران محترم هوادار برای انتخاب سرمربی بعدی و ترسیم ادامه راه باز باشد و ناخواسته حتی یک روز از فرصت گران‌بهای این باشگاه که تاکید می‌کنم با ادامه این روند کار سختی در فصل آینده دارد، تلف نشود.

1879813

الهامی با بیان اینکه هوادار چالش سختی بود که پایان شیرینی داشت، ولی او را بیش از پیش شرمنده خانواده‌اش کرد، گفت: در این فصل بیشتر از تمام فصول گذشته ناچار شدم برای فوتبال وقت بگذارم و کمبودها را با کار بیشتر جبران کنم که صد البته در این مسیر تنها نبودم و تک تک اعضای مجموعه مثل برادر هم پا و همراه من آمدند.

او تصریح کرد: جا دارد از همه همراهانم از ایمان میری، مالک باشگاه، از برادرم، جواد رحیمی، مدیرعامل هوادار، از مهندس قنبرنیا و اسماعیلی، علی طهماسبی، میلاد فاندر و کنار این مدیران زحمتکش، از یکایک همکاران کاربلدم در کادر فنی و اجرایی هوادار و مهم‌تر از همه، از تمام زحمتکشان تیم تدارکات و پشتیبانی (پزشک، ماساژور، فیزیوتراپ، تدارکات و ...) و از بازیکنان عزیز، متعصب و غیرتمندم که از من یک مربی بهتر ساختند، قدردانی کنم.

الهامی تاکید کرد: این که می‌گویم تعارف نیست؛ اگر موفقیتی بود، به پاس زحمات شماست، شما از من یک مربی بهتر ساختید و اگر عمری باشد و دست تقدیر چنین رقم بزند؛ باز هم کنار هم می‌ایستیم و می‌جنگیم و می‌خندیم.