به گزارش "ورزش ‌سه"، یکی از سوالات خبرنگاران در نشست قابل توجه ریکاردو ساپینتو این بود که از او پرسیده شد آیا سورپرایز خاصی برای پرسپولیس در دربی 101 دارد یا خیر، که او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: شما می‌توانید انتظار داشته باشید که ما با استراتژی بازی کنیم. (در شرایطی که ساپینتو نگاهش را به سمت دیگر برد و لبخند می‌زد) ولی شما نمی‌توانید در ایران خیلی با رمز و راز کارتان را انجام دهید چون همه، همه چیز را می‌دانند.
ساپینتو که دستش را بالا برده بود و به مکانی دیگر اشاره می‌کرد، حرف‌هایش را اینطور با اشاره به شرایط تمرین تیمش از سر گرفت: هر زمانی که من می‌خواهم در تمرین یک استراتژی بگذارم، می‌بینم که خیلی‌ها در بیرون و پنجره‌های مقابل هستند که فیلم و عکس می‌گیرند. ولی ما سعی کرده‌ایم خیلی خوب تلاش کنیم و براساس استراتژی‌ای که داریم، خودمان را آماده کنیم تا سعی کنیم پرسپولیس را غافلگیر کنیم چون آنها تیم خوبی دارند و ما باید یک سری چیزها را بهتر کنیم تا آنها را شکست دهیم.

1881626

منظور سرمربی استقلال چه بود؟ آیا دیوارهای کمپ ناصر حجازی گوش دارند یا ساختمان‌های مشرف به زمین تمرین را پرسپولیسی‌ها اشغال کرده‌اند؟