به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی پایانی فصل چند بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نخواهد داشت که یکی از آنها کوین یامگا است. این بازیکن به دلیل مصدومیت آماده بازی نشده است. مهدی مهدی پور هم به دلیل محرومیت حق همراهی آبی ها را در این بازی حساس را ندارد. به این دو بازیکن باید عارف غلامی را هم اضافه کرد. بازیکنی که با کمی مصدومیت مواجه است و ریکاردو ساپینتو دوست ندارد، در مورد این بازیکن ریسک کند. این بازیکن در جریان فصل هم یک بار به بهانه بازگشت به ترکیب در دیدار با پرسپولیس در دور رفت ریسک کرد و چند هفته ای را از دست داد.

بر اساس آنچه از اردوی استقلال خبر می رسد، عارف برای بازی امشب در لیست استقلال قرار دارد اما بازی نمی کند و تنها در صورتی که استقلال در قلب خط دفاعی نیاز به بازیکن داشته باشد، وارد ترکیب می شود.

1877318

ریکاردو ساپینتو بر اساس اخلاقی که داشته هیچ گاه نسبت به محرومیت و مصدومیت های بازیکنان واکنش نشان نداده چرا که از نگاه او بازیکنان روی نیمکت هم بازیکنان با کیفیتی هستند. او بارها به این نکته اشاره داشت؛ بازیکنان تعویضی که من به میدان می فرستم تنها برای بازی کردن نیست. آنها ماموریت دارند، وقتی وارد زمین می شوند روند و نتیجه بازی را تغییر دهند. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد؛ محمد حسین مرادمند بعد از رفع مصدومیت و در بازگشت به ترکیب استقلال نمایش خوبی در خط دفاعی داشت و حتی در بازی با مس رفسنجان و تراکتور موفق به گلزنی برای تیمش شد.