به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد همچنان به عنوان کاپیتان در ترکیب تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2022 قطر به میدان رفت اما نتوانست درخشش همیشگی را داشته باشد. 

با توجه به بازیکنان خوبی که پرتغال در پست هجومی در اختیار دارد، به نظر می‌رسید که شاید دوران حضور این بازیکن در ترکیب این تیم به پایان رسیده باشد اما مارتینز که از ماه ژانویه هدایت این تیم را برعهده گرفته نظر متفاوتی دارد. 

1881770

این مربی اسپانیایی در این باره به تاک اسپورت گفت:« من با همه بازیکنان دیدار کردم و اهمیت فوتبال بازی کردن و جایگاهی که آنها در فوتبال حرفه‌ای خودشان دارند را متوجه شدم. باید بگویم که کریستیانو آماده خداحافظی از تیم ملی پرتغال نبود و می‌خواست عضوی از این چرخه جدید باشد، بنابراین او را به اردوی تیم ملی در ماه مارس دعوت کردم. 

این کار را کردم تا بتوانم تصمیم فوتبالی درستی بگیرم و سپس دیدم که او چهار گل زد، نشان داد که رهبری واقعی است، کاپیتان خوبی است و می‌تواند تجربه‌ای را به تیم اضافه کند که هیچ بازیکن دیگری در دنیای فوتبال از آن برخوردار نیست. او بازیکنی است که می‌تواند به 200 بازی ملی برسد و باید از او در رختکن استفاده کرد.»