به گزارش "ورزش سه"، گلی که استقلال در آخرین ثانیه‌های بازی در وقت‌های قانونی توسط محمدحسین مرادمند به ثمر رساند، فریاد شادی را به اردوی آبی‌ها برد. در شرایطی که بازیکنان استقلال مشغول خوشحالی بودند و حتی بازیکنان ذخیره نیز به وسط زمین رفته بودند، مهدی قایدی در گوشه‌ای از زمین به تنهایی جشن گرفت.

قایدی که دوست نداشت تیمش اینقدر زود بازنده شود و میدان را خالی کند، وقت ضربه سر مرادمند به تور دروازه چسبید، به واسطه فشاری که تحمل کرده بود، ناگهان اشک از چشمانش سرازیر شد.

1882079

گریه‌های از سر خوشحالی قایدی که به سوژه جذاب امیرحسین خیرخواه، عکاس "ورزش سه"، تبدیل شده بود، دوام زیادی نداشت و با دریافت گل دوم روی صورت او خشک شد. فاصله شادی غیر قابل وصف قایدی تا ناراحتی او از شکست چند دقیقه بیشتر نبود و بی‌شک حالا ستاره بوشهری استقلال یکی از غمگین‌ترین استقلالی‌هاست.

مهاجم استقلال برخلاف لیگ برتر که با 12 گل زده بهترین گلزن آبی‌ها بود، در جام حذفی حتی یکدبار هم پایش به گلزنی باز نشد. او در فینال هم تجربه چسباندن تور به دروازه حریف را به دست نیاورد تا تلخی از دست دادن جام برایش بیشتر شود و حال عجیب و غریبی را تجربه کند.

1882077