به گزارش "ورزش سه"، بخش زیادی از ارتباط ستاره‌های فوتبال با هواداران از طریق شبکه‌های اجتماعی است و این پلتفرم‌ها راه مطمئنی برای کسب درآمد برای ورزشکاران به ویژه ستاره‌های فوتبال است. برای نمونه، کریستیانو رونالدو 587 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و از طریق تبلیغ در آن، پول زیادی به حسابش واریز می‌شود.

بنابراین جای تعجب دارد وقتی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال می‌گوید من زیاد اهل شبکه‌های اجتماعی نیستم. این دقیقا حرفی است که ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی زده است.

او گفت: «زیاد اهل اینترنت، اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی نیستم. قبلا عادت داشتم بیشتر سراغ این‌ها بروم ولی انتقادات... از همه انتقاد می‌شود. در این شبکه‌ها باید برای هر چیزی آماده باشیم.»

1882300

ادرسون ادامه داد: «اینجاست که کار روانی اهمیت پیدا می‌کند. این خیلی به ورزشکاران کمک می‌کند چون حتی وقتی داری خوب نتیجه می‌گیری، ازت انتقاد می‌شود. مسئله اصلی این است که راحت باشی و بگذاری مسایل منفی از ذهنت خارج شوند.»

ادرسون که این فصل دوباره با سیتی قهرمان لیگ برتر شده، اکنون خودش را آماده می‌کند تا همراه با آبی‌ها در فینال جام حذفی انگلیس و سپس فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.