مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مراسم جایزۀ اسطوره مارکا شرکت کرد و از هواداران و باشگاه رئال مادرید تجلیل و قدردانی کرد.

طرفداری | کریم بنزما پس از 14 فصل، سانتیاگو برنابئو را ترک می‌کند. این مهاجم برجستۀ فرانسوی با حضور در مراسم جایزه اسطوره روزنامه مارکا، جایزه خود را از این روزنامه اسپانیایی دریافت کرد. بنزما که با رئال مادرید 5 مرتبه فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در طی دوران حضورش در لوس‌بلانکوس در 647 مسابقه توانست 353 گل و 165 پاس گل را به ثبت برساند، برای دریافت جایزه‌اش از روزنامه مارکا به روی صحنه آمد.

بنزما که در میان 12 کودک که هر کدام از آنها پوسترهایی از بنزما و لباس‌هایی از لیون، رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه را برتن داشتند احاطه شده بود، توضیح داد که رئال مادرید چه جایگاه و ارزشی برای او دارد.

 به دوران حرفه‌ای خودم در رئال مادرید افتخار می‌کنم. وقتی با رئال قرارداد بستم و به این تیم آمدم، بچه بودم، البته نه به اندازۀ این بچه‌ها. در آن زمان من 21 ساله بودم و می‌خواستم از حضور در چنین باشگاه بزرگی لذت ببرم. حالا به همه چیزهایی که بردم نگاه می‌کنم، می‌بینم که هیچ باشگاه دیگری در دنیای فوتبال، همانند رئال مادرید وجود ندارد. بازی در سانتیاگو برنابئو، جایی که بزرگ‌ترین‌های اسطوره‌های این ورزش در آن بازی کرده‌اند. این همیشه رویای من بود، زیرا رئال مادرید بهترین و بزرگترین باشگاه تاریخ است.

کریم بنزما قبل از دریافت جایزه اسطوره روزنامه مارکا این فرصت را داشت تا لیستی بی‌نظیر از تمامی اسطوره‌های ورزشی را ببیند که این جایزۀ ارزشمند را دریافت کرده‌اند.

آنها بهترین هستند، آنها اسطوره هستند. بسیار مفتخرم که اینجا هستم و نام من در کنار کسانی خواهد آمد که این جایزه را دریافت کرده‌اند.

بنزما سپس با تجلیل از فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید گفت:

او مردی است که به من اجازه داد امروز اینجا باشم. مردی که زین‌الدین زیدان را به خدمت گرفت و مردی که مرا به رئال مادرید آورد.

اسطورۀ رئال مادرید در مورد بهترین دورانی که در رئال مادرید تجربه کرده است، اظهار داشت:

مسیری که در فصل گذشته در راه رسیدن به قهرمانی چمپیونز لیگ طی کردیم، خاص بود. نمی‌دانم چنین خاطراتی باز تکرار خواهد شد یا نه اما بهترین مسیری بود که من تاکنون طی کرده‌ام. وقتی وارد زمین می‌شوم، این احساس را دارم که هواداران عاشق من هستند و این به من اعتماد به نفس می‌دهد. ما همیشه 11 نفر در زمین بازی به اضافۀ هواداران در برنابئو هستیم. همیشه قدردان هواداران رئال مادرید هستم.

تعریف کریم بنزما از خودش چیست و چطور خودش را در مستطیل سبز تعریف می‌کند؟

من نه شماره 9 هستم نه 10 و نه 9.5 ... من یاد گرفتم که چطور گل بزنم ولی فوتبال بازی کردن را دوست دارم. عاشق فوتبال هستم و در زمین حرکت کردن و پاس گل دادن را هم دوست دارم.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مورد آینده‌اش و شایعاتی که دراین‌باره وجود دارد نیز گفت:

چرا چیزی بگویم؟ مردم صحبت می کنند؟ این صحبت ها در اینترنت است. واقعیت اینترنت نیست. آیا در رئال مادرید خواهم ماند؟ فعلاً اینجا هستم، و این هفته بازی داریم. می دانم هواداران رئال مادرید چقدر دوستم دارند، و این خیلی برای من ارزشمند است. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و من همیشه رویای بازی در اینجا را داشتم.

بهترین گل کریم بنزما از نظر خودش کدام گل بوده است؟

گل پاننکایی که به منچسترسیتی زدم. با خودم گفتم امروز در استادیوم اتحاد گل می‌زنم و همینطور هم شد.

بنزما در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چه پیامی برای هواداران رئال مادرید دارد گفت:

پیامی برای هواداران؟ یک، دو، سه... هالا مادرید.

آیا در رئال مادرید ادامه می‌دهید؟

من شنبه بازی دارم و فردا باید تمرین کنم. بنابراین در حال حاضر در رئال مادرید هستم.