متس هوملس، دورتموند را مستحق باخت 4 بر 1 مقابل لایپزیش ندانسته است

 در چارچوب هفته بیست و هشتم بوندسلیگا، شب گذشته بروسیا دورتموند در شرایطی که پس از مدت‌ها سیگنال ایدونا پارک پر از تماشگر شده بود، مقابل لایپزیش با نتیجه 4 بر 1 یک شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش طرفداری، پس از این باخت هواداران حاضر در استادیوم به انتقاد از بازیکنان و مارکو روزه سرمربی دورتموند پرداختند، که این اعتراضات واکنش متس هوملس را در بر داشت. هوملس در مصاحبه‌‌ با اسکای پس از پایان بازی در مورد این شکست گفت:

ما برنامه‌های زیادی برای این موقعیت که برای اولین بار در دو سال گذشته 80,000 نفر در استادیوم حضور داشتند، داشتیم. البته که چنین باختی برای ما نا‌امید کننده است، اما نتیجه 4 بر 1 به هیچ وجه نشان دهنده عملکرد ما در زمین نیست. در نیمه اول اوضاع می‌توانست به شکل دیگر پیش برود. البته که می‌دانیم مورد انتقاد قرار خواهیم گرفت و این طبیعت فوتبال است.

 هوملس در مورد آشفتگی خط دفاعی بروسیا دورتموند، گفت:

 این اتفاق همیشه برای ما رخ می‌دهد. پست‌های خود را ترک می‌کنیم و دیگر به طور متمرکز بازی نمی‌کنیم. در این شرایط خیلی سریع توپ را از دست می‌دهیم، نمی‌دانم گفتن آن درست است یا خیر اما ما مانند گله‌ای مرغ سردرگم می‌شویم.

 هوملس در مورد انتقاد تماشاگران حاضر در استادیوم نسبت به مارکو روزه و بازیکنان، گفت:

 فصل آینده دوباره با آن‌ها صحبت خواهم کرد. نمی‌توانید بگویید ما امروز روبروی دیوار زرد بازی کردیم (انتقاد به هواداران). شما می‌دیدید که تلاش خود را کردیم و بی حال بازی نکردیم. می‌دانم در توئیتر به این واکنش نشان می‌دهند، اما صادقانه بگویم که این یک حرف واقع بینانه است.