به گزارش "ورزش سه"، بازی پلی آف بقا در سری B بین برشا و کونزنزا به بدترین شکل ممکن به پایان رسید و ماسا، داور بازی، مجبور شد کار را به دلیل پرتاب نارنجک های دودزا و هجوم هواداران به داخل زمین متوقف کند.

دیدار رفت دو تیم با برتری 1-0 کونزنزا به پایان رسید و در حالی که دیدار برگشت می رفت با تساوی 1-1 و بقای کونزنزا به پایان برسد که هواداران میزبان جنجال بزرگی به پا کردند.

1882501



برشا، تیمی که هواداران فوتبال فوتبال آن را با دوران حضور روبرتو باجو به خاطر می آورند برای فرار از سقوط به سری C حداقل به برد 1-0 در دیدار برگشت نیاز داشت تا کار را به وقت های اضافه بکشد. دیمیتری بیستونی در دقیقه 74 گل اول را برای میزبان زد و در حالی که می رفت کار با همین نتیجه به پایان برسد آندره‌آ مرونی در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده گل تساوی را زد و در همین لحظه جنجال آغاز شد.

1882498

هواداران برشا که از باز شدن دروازه تیم‌شان در این لحظات خشمگین شده بودند با پرتاب موشک و هجوم به داخل زمین جو ترسناکی را به وجود آوردند. داور بازی زمانی که متوجه به خطر افتادن جان بازیکنان داخل زمین شد سریعا آنها به تونل کنار زمین منتقل کرد.

1882500

در تونل ورودی رختکن یک درگیری شدید هم بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که طی آن کارچیچ و ریگیونه با کارت قرمز داور مواجه شدند. نیروهای پلیس در این حین وارد زمین شده و هواداران را به سکوها برگرداندند تا بازی بعد از نیم ساعت از سر گرفته شد و خیلی زود هم به پایان رسید تا شاهد سقوط برشا به سری C بعد از 38 سال باشیم. البته این احتمال وجوددارد که نتیجه بازی امشب به 3-0 (به سود میهمان) نیز تغییر کند.