قاتل نروژی می تواند در اولین فصل حضور خودش در منچسترسیتی به همه افتخارات ممکن برسد. 

طرفداری | فصل 23-2022 برای منچسترسیتی و ارلینگ هالند به بهترین شکل ممکن پیش رفته است. سیتیزن ها دو فینال تا کسب سه گانه (پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس) فاصله دارند؛ مهاجم نروژی آنها هم می تواند با کسب سه گانه به تمام افتخارات ممکن برسد، آن هم در سن 22 سالگی و اولین فصل حضور در منچسترسیتی. هالند که رکورد گلزنی در یک فصل را هم به خودش اختصاص داده، در مصاحبه جدیدش با BBC در مورد تنها هدف باقی مانده صحبت کرد؛ سه گانه ای که میان تیم های انگلیسی تنها منچستریونایتد در سال 1999 موفق شده به آن دست پیدا کند. 

اگر این چنین و با کسب سه گانه تاریخ سازی کنیم، حقیقتا باورنکردنی خواهد بود. منچسترسیتی مرا برای کسب همین هدف خریده است و نمی توانیم این را پنهان کنیم. کسب سه گانه بسیار ارزشمند خواهد بود. من هر کاری از دستم ساخته است انجام می دهم تا تیم به هدفش برسد. بزرگترین رویای من همین است و امیدوارم رویایم به حقیقت تبدیل شود. البته کارمان آسان نیست؛ دو فینال مقابل دو تیم خیلی خوب در پیش داریم که تمام تلاش خودشان را برای خراب کردن رویای ما انجام می دهند. منچستریونایتد و اینتر با انگیزه زیادی مقابل ما قرار می گیرند و ما باید بهترین عملکردمان را در بازی به نمایش بگذاریم چون در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی در هر سه جام خواهیم داشت. در تمام طول فصل مشغول تعقیب صدرنشین بودیم و به همین دلیل زمانی که قهرمان شدیم، نفسی به راحتی کشیدیم. 

ارلینگ هالند حالا یکی از شناخته شده ترین سلبریتی های جهان است و زندگی اش دیگر مانند قبل نیست:

زندگی من تغییر کرده و دیگر نمی توانم یک زندگی معمولی داشته باشم. همین که هست و شکایتی هم نمی توانم انجام دهم. تلاش می کنم از تک تک لحظات لذت ببرم. من 196 سانتی متر قد و موهای بلوند دارم، به همین دلیل هر جا که می روم به چشم آدم ها می آیم. زندگی من همین است و کاری هم از من برنمی آید!