به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در فصل جاری پیدا نکردند، دو نماینده دیگر ایران پس از کسب پیروزی در هفته بیست و چهارم با روحیه خوبی آماده این مسابقات شدند. شب گذشته قرمزپوشان اهوازی با پروازی چارتر عازم جده عربستان شدند و امشب هم تیم فوتبال سپاهان ساعت 20:30 با پرواز چارتر راهی شهر بریده عربستان خواهد شد.
رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با آخرین شرایط تیم اینطور توضیح می‎‌دهد:«شرایط تیم خیلی خوب است. با پرواز چارتر راهی عربستان خواهیم شد. هماهنگی های لازم انجام شده. آقای بهادرانی و آقای اصفا زودتر به عربستان رفته‌‎اند و همه چیز از جمله هتل، محل تمرین و ... مشخص شده است. تا این لحظه که هیچ مشکلی نیست؛ حالاا باید برویم و ببینیم چطور پیش می رود.» 
او سپس در رابطه با شرایط مصدومان تیم و اینکه آیا محرم نویدکیا در عربستان غایبی در تیم دارد یا خیر بیان کرد:« خوشبختانه همه سالم هستند. در دیدار با نفت آبادان یاسین سلمانی و مسعود ریگی بازی کردند و جلال علی محمدی هم به تمرینات گروهی اضافه شد. فقط داود رجبی مصدوم است و باید ببینیم شرایط در مورد این بازیکن چطور پیش می‌رود.»