به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فرداشب در بازی فینال جام حذفی انگلیس باید به مصاف منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس برود.

شیاطین سرخ این فصل به همراه اریک تن هاخ در جام اتحادیه قهرمان شدند و اکنون به دنبال قهرمانی در دیگر جام داخلی انگلیس هستند.

اریک تن هاخ پیش از فینال جام حذفی درباره وضعیت آنتونی گفت:"[آنتونی] دوس سانتوس هنوز شانس دارد اما این یک شانس بسیار کوچک است. او بهتر نشد بنابراین، آنچه من می‌گویم این است که او هنوز فرصت دارد، اما بعید است که در دسترس باشد."

وضعیت مارسیال؟
بله او هم مصدوم است اما همانطور که همیشه گفتم، من این سوالات را بارها از شما رسانه‌ها در مورد غیبت بازیکنان در چند ماه اخیر دارم. و هر بار که همان پاسخ را می گویم این است که کدام بازیکنان در دسترس هستند.

این فینال روی برنامه‌های تابستان اثر می‌گذارد؟
نه، اینطور نخواهد بود. همیشه بعد از چند روز حل می‌شود و سپس در تابستان حرکت می‌کنید. اما فکر می‌کنم ما یک تابستان خوب داشتیم. اما مطمئناً ما یک فرصت عالی داریم تا آن را به یک فصل بسیار خوب تبدیل کنیم. البته، این یک آزمایش است، اما شما نمی‌توانید نتیجه گیری [فاصله بین هر دو تیم] را بر اساس یک بازی تعیین کنید. بنابراین شما به موارد بیشتری نیاز دارید. بنابراین در حال حاضر ما آن ارزیابی را انجام می‌دهیم و نتیجه گیری‌های خود را انجام می‌دهم اما با این وجود، این یک نتیجه گیری است. می‌خواهیم برنده شویم. می‌خواهیم یک جام را ببریم و مهم این نیست که آن‌ها [منچسترسیتی] را متوقف کنیم. مهم این است که ما برنده شویم، یک جام ببریم. ما یک فرصت عالی داریم.

اهمیت بازی برای هواداران؟
بله. پس این عالی است که ما سزاوار این فرصت بودیم که در فینال جام حذفی باشیم و سپس با منچسترسیتی دیدار کنیم، که این یک فرصت عالی است و ما خیلی برای آن جنگیدیم. فکر می کنم آنقدر خوب پیشرفت کردیم که اکنون در فینال جام حذفی هستیم. فکر می‌کنم که آن‌ها [من سیتی] کار بسیار خوبی انجام می‌دهند. آن‌ها فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کنند، بنابراین لیاقت آن را دارند. ما به خودمان نگاه می‌کنیم و شما باید ببینید به عنوان یک باشگاه در کجا هستید و از آنجا به بعد باید پیشرفت کنید.

1882635

پیشرفت خوبی داشتیم
فکر می‌کنم در فصل گذشته این کار را انجام دادیم. پیشرفت بسیار خوبی داشتیم. در مسیر خوبی هستیم و می‌دانم که از دوره آینده نیز استفاده می‌کنیم و اکنون در تابستان این فرصت را داریم که اهداف جدید در کوتاه و بلند مدت داشته باشیم. همانطور که سال گذشته گفتم، می‌خواهیم منچستریونایتد را بازگردانیم. و بله، ما راهی داریم.

هیجان زده‌ام
من خیلی [هیجان زده] هستم و در فینال‌های جام حذفی زیادی در هلند به عنوان بازیکن و به عنوان مربی بازی کردم و همیشه تجربیات فوق العاده‌ای بود. و اکنون اینجا جایی است که باید باشیم. ومبلی به نظرم احتمالا بهترین ورزشگاه جهان است و حضور در فینال جام حذفی واقعا هیجان انگیز است.

این بهترین بازی دوران حرفه‌ای توست؟
اوه، نمی‌دانم. می‌توانم بگویم چند بازی دیگر داشتم. پس قطعا بازی بزرگی است، اما نمی‌خواهم ارزیابی کنم. که کدام بازی بزرگترین بازی است، اما ما یک فرصت عالی داریم و یک حریف خوب، یک حریف بزرگ داریم و ما مشتاقانه منتظر آزمون هستیم. در هر بازی باید برنده شوید. فکر می‌کنم این خیلی خوب است که ببینیم از کجا آمده‌ایم و بعد پیشرفت تیم را ببینیم و بعد در لیگ سختی مثل لیگ برتر قرار بگیرید. شما سوم هستید و با وجود قهرمانی در جام اتحادیه اکنون در فینال جام حذفی هستید. در این صورت می‌توانید از فصل راضی باشید. اما همچنین می‌دانم که پس از شروع تابستان، دوباره از صفر شروع می‌کنیم."

این آخرین بازی وخهورست در یونایتد است؟
نمی دانم. شما نمی‌توانید در این لحظه این را بگویید. من در این لحظه وارد سیاست نقل و انتقالات نمی‌شوم. می‌خواهم این بازی را ببرم و ما همه چیز را انجام خواهیم داد. ووت برای ما خیلی خوب بازی کرد، کمک بسیار خوبی به نتایج تیم کرد. فکر می‌کنم او کاری را انجام داد که ما او را برای آن جذب کرده بودیم.