به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس فردا شب به مصاف منچستریونایتد می‌رود.

پپ گواردیولا با هدایت سیتی در فصل اخیر یک مرتبه برابر یونایتد پیروز شد و یک مرتبه هم شکست خورد.

او با این حال اریک تن هاخ را یک سرمربی‌ای می‌داند که می‌تواند برای چندین و چند سال روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

پپ گواردیولا درباره بازی فینال جام حذفی گفت: "این بازی پایانی جام حذفی است و حضور در اینجا مایه خوشحالی است. این یک فینال است و نه هیچ چیز دیگری. اگر مجبور باشیم به این فکر کنیم که برای پیروزی در یک بازی چه کاری باید انجام دهیم، هیچ چیز تغییر نمی‌کند، برای ما خوب است. تجزیه و تحلیل قدرت حریفان و نقاط ضعف آن‌ها مربوط به یک بازی فوتبال است، ما نمی‌توانیم آنچه را که بیرون از زمین اتفاق می‌افتد را کنترل کنیم."

حمله به آنتونی تیلور؟
من خیلی متاسفم برای تصاویری که از آنتونی تیلور دیدم. امیدوارم که دیگر تکرار نشود. چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

یونایتد؟
یک فینال برای خودش خاص است، اما [در مقابل] یونایتد در چهار، پنج، شش ماه گذشته تیم کاملاً متفاوتی شده است. اکنون از ابتدای فصل احساس می‌کنم که آن‌ها متفاوت هستند و پیشرفت کرده‌اند.

1882629

کاسمیرو؟
من شخصا او را نمی‌شناسم، اما زمانی که او در مادرید بود، اطلاعاتی در مورد حرفه‌ای بودن او داشتم. متقاعد شده بودم که او در سال‌های آخر دوران حرفه‌ای خود برای تعطیلات به اینجا نمی‌آید.

این آخرین بازی برناردو سیلواست؟
ما یک بازی دیگر داریم، در فینال لیگ قهرمانان اروپا. امیدوارم که نه اینطور نباشد اما نمی‌دانم.

انتظار سورپرایز از سوی اریک تن هاخ؟
اگر او چنین کند، پس باید آن را به بهترین شکل ممکن در پنج یا 10 دقیقه اول تشخیص بدهیم.

تن هاخ؟
او حرفه ما را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد. نمی‌توانم بگویم که ما با هم دوست هستیم، ما زیاد با هم در ارتباط نیستیم، اما فکر می‌کنم یونایتد یک مربی استثنایی برای چندین و چند سال دارد.

پپ گواردیولا در پایان نشست خبری تایید کرد که استفان اورتگا برای بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد در فینال جام حذفی از ابتدا در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.