ایستگاه دوم در مسیر سه گانه برای منچسترسیتی فرا رسیده است 

کنفرانس مطبوعاتی پپ گواردیولا برگزار شد.
طرفداری | منچسترسیتی در دومین گام کسب سه‌گانه خود فردا در چارچوب فینال اف‌ای کاپ مقابل منچستریونایتد به میدان خواهد رفت. در ادامه، صحبت‌های گواردیولا در کنفرانس خبری را با هم خواهیم خواند. 

اف‌ای کاپ؟

اف‌ای کاپ بسیار خاص است و قدیمی‌‎ترین رقابت داخلی فوتبال محسوب می‌شود. وقتی در سال 2019 آن را فتح کردیم، صادقانه یکی از لحظات موردعلاقه‌ام در منچسترسیتی رقم خورد. به دنبال بردن این جام هستیم.

بازی مقابل منچستریونایتد در فینال؟

حضور در فینال اف‌ای کاپ باعث افتخار ماست. اگر به این فکر کنیم که برای بردن این بازی به چه چیزی نیاز داریم برای ما خوب خواهد بود. چیز دیگری به جز تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف حریمان نداریم، مهم‌ترین نکته برای ما عملکردمان در درون زمین است. کنترلی روی اتفاقات خارج از فوتبال نداریم. یک فینال به نوبه‌ی خود خاص است اما منچستریونایتد طی چندماه اخیر کاملا تیم متفاوتی شده است. اکنون احساسی که نسبت به یونایتدِ ابتدای فصل داشتم تغییر کرده است و آن‌ها پیشرفت کرده‌اند. صحبت ما در مورد منچستریونایتد است و آن‌ها همیشه بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند.

 نظر گواردیولا در مورد توهین‌ها و حملاتی که با آنتونی تیلور در فینال لیگ اروپا شد؟

برای تصاویری که دیدم و آنتونی تیلور متاسفم. امیدوارم چنین چیزی دیگر رخ ندهد. چیز دیگری برای گفتن ندارم.

در مورد کاسمیرو؟

از لحاظ شخصی آشنایی نسبت به او ندارم ولی وقتی در مادرید حضور داشت اطلاعاتی در مورد حرفه‌ای‌گری او در اختیار داشتم. تاثیر او در منچستریونایتد؟ می‌دانستم که برای تعطیلات پایان دوران ورزشی خود به منچستریونایتد نیامده است.

 آمادگی گریلیش و دی بروین؟

در دو تمرین آخر تیم عملکرد خوبی داشتند. کم و بیش مثل سایر بازیکنان آماده هستند.

 نظرتان در مورد تن هاخ؟ انتظار سوپرایز تاکتیکی از او دارید؟

اولین فصل حضور در لیگ برتر انگلیس سخت است، شخصا تجربه آن را دارم. تن هاخ به بهترین نحو شغل ما را به نمایش در آورده است. نمی‌توانم تایید کنم ما با هم دوست هستیم اما معتقدم منچستریونایتد برای سال‌های آینده خود سرمربی استثنایی آورده است. سورپرایز؟ نمی‌دانم، اگر چنین چیزی را انجام دهد باید در 5-10 دقیقه ابتدایی بازی سریعا راه‌حلی برای آن پیدا کنیم.

 آخرین بازی برناردو سیلوا برای منچسترسیتی؟

یک بازی دیگر نیز داریم! امیدوارم اینطور نباشد اما نمی‌دانم.

ضربات پنالتی؟

همیشه اعتقاد دارم مهم‌ترین مهارت در پنالتی بحث ذهنیت بازیکنان است.

 آیا استفان اورتگا بازی خواهد کرد؟

بله، همیشه در چنین رقابت‌هایی او بازی می‌کند، حتی اگر در مقابل بایرن مونیخ و بارسلونا قرار بگیریم. بنابراین در فینال اف‌ای کاپ به میدان خواهد رفت.