بدری، پدر کواراتسخلیا از رویاهای پسرش گفته است.

طرفداری | سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایتالیا از طریق وبسایتش رسما اعلام کرد خویچا کواراتسخلیا از ناپولی به عنوان بهترین بازیکن فصل 2022/23 سری آ انتخاب شده است. این وینگر 22 سالۀ گرجستانی فصل بسیار خوبی را در ناپولی پشت سرگذاشت و با تیمش موفق به قهرمانی در مسابقات سری آ شد. هر چند سیاست باشگاه ناپولی در مورد ستاره‌اش کاملا مشخص است و آنها به هیچ وجه نمی‌خواهند کواراتسخلیا را از دست بدهند اما پدر این ستاره گرجی از علاقۀ پسرش به باشگاه رئال مادرید گفته است.

به گزارش مارکا، پدر خویچا کواراتسخلیا مهاجم گرجستانی ناپولی در مراسم معارفه کتابی راجع به زندگی پسرش به نام "کوارادونا" از علاقه این بازیکن به رئال مادرید گفته است.

رویاهای او؟ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، بازی برای رئال مادرید و رسیدن به بهترین تورنمنت‌های بین‌المللی با گرجستان.

با این حال پدر این ستارۀ گرجستانی ناپولی به صراحت می‌گوید که هدف پسرش بازی برای ناپولی است و او در حال حاضر به رئال مادرید فکر نمی‌کند. ناپولی این بازیکن را سال گذشته و با تنها 11.5 میلیون یورو به خدمت گرفت در حالیکه قیمت فعلی این ستاره تاکنون چندین برابر شده است. دستمزد فعلی این بازیکن 1.2 میلیون یورو است و انتظار می‌رود دستمزد او در قراردادش جدیدی که تا سال 2028 اعتبار خواهد داشت، دو برابر شود. ناپولی احساس می‌کند که با این کار از کواراتسخلیا قدردانی می‌کند و در میان علاقه باشگاه‌های اسپانیایی و انگلیسی، او را راضی نگه خواهند داشت. گفتنی است قرارداد فعالی کوارا تا سال 2027 اعتبار دارد.