دیوید بکام و اطرافیانش در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده سعی در جذب مسی دارند.

طرفداری | در حالی‌که بارسلونا هنوز نمی‌تواند پیشنهاد رسمی خود را به لیونل مسی ارائه کند، تیم MLS بکام این کار را انجام داده است. هفته آینده برای مسی کلیدی خواهد بود، اما کاپیتان آرژانتین هنوز تصمیمی نگرفته است. تیک اسپورت آرژانتین خبر می‌دهد که باشگاه اینترمیامی یک پیشنهاد رسمی برای جذب فوق ستاره آرژانتینی و بردن او به لیگ MLS فرستاده است.

آنچه که بر همگان مشخص شده این است که آینده لیونل مسی، در پاری سن ژرمن نخواهد بود و کاپیتان آلبی‌سلسته، گزینه‌های زیادی پیش روی خود دارد. از بارسلونا و الهلال عربستان گرفته تا تیمی همچون اینترمیامی از لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا. اگر چه هنوز از جزئیات پیشنهاد اینترمیامی خبری منتشر نشده اما دیوید بکام می‌خواهد تا پای این فوق‌ستارۀ آرژانتینی دنیای فوتبال را به لیگ ایالات متحده باز کند.

اولویت شمارۀ یک خود مسی حضور در بارسلوناست؛ جایی که او به تمام افتخارات ممکن باشگاهی با این تیم اسپانیایی دست یافت اما همانطور که گفته شد هنوز از پیشنهاد رسمی آبی اناری‌ها در این خصوص خبری نیست. ژاوی، سرمربی بارسا چندی پیش در مصاحبه‌ای در مورد پیوستن مسی به تیم تحت هدایتش گفته بود:

بارها گفته‌ام که درهای بارسلونا رو به مسی باز هستند. من سرمربی هستم و می‌دانم که اگر لئو تصمیم بگیرد به تیم بیاید، به ما کمک می‌کند. با این حال به نظرم باید او را تنها بگذاریم تا خودش در این خصوص تصمیم بگیرد. قرارداد او رو به پایان است و کاملا حق دارد هر مقصدی که دلش می‌خواهد را برای خودش انتخاب کند و بگوید که دوست دارد کجا فوتبالش را به پایان برساند. از دید من لئو هنوز می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند و اگر به بارسا بیاید - چیزی که همه ما خواهان آن هستیم، درهای باشگاه همیشه باز هستند. باور دارم که مسی در بارسا دوباره موفق خواهد شد.

از طرف دیگر پیشنهاد نجومی الهلال عربستان وجود دارد که اطرافیان مسی، بخصوص پدر این بازیکن را حسابی وسوسه کرده و مسئولان فوتبال این کشور خاورمیانه‌ای می‌خواهند به هر نحوی که شده همانند کریستیانو رونالدو، یک فوق‌ستارۀ دیگر دنیای فوتبال را به کشورشان بیاورند. حال باید به نظاره نشست و دید که در نهایت انتخاب مسی کدام تیم یا کشور و قاره است و آیا بازهم هواداران بلوگرانا شاهد هنرنمایی ستارۀ محبوبشان در پیراهن بارسلونا خواهند بود یا خیر؟