به گزارش "ورزش سه"،  عده زیادی از هواداران منچسترسیتی از عملکرد تیم داوری دیدار فینال جام حذفی انگلیس بین این تیم و منچستریونایتد خشمگین هستند. هواداران سیتی معتقدند در اوایل نیمه اول کاسمیرو، بازیکن یونایتد، به دلیل خطایی که روی آکانجی انجام داد باید اخراج می‌شد ولی داور از مجازات او خودداری کرد.

بعد از گلی که گوندوگان در ثانیه‌های اول بازی به ثمر رساند سیتی در دقایق بعدی هم بر بازی حاکم بود. برتری قابل توجه سیتی بازیکنان یونایتد را عصبانی کرده بود و در دقیقه 12 کاسمیرو با استوک‌های کفش خود به قوزک پای آکانجی کوبید و او را نقش زمین کرد.

1882958
1882959
1882960

پل تیرنی اما اعتقادی به خطا نداشت و حتی VAR هم در این باره به او توصیه‌ای نکرد. جالب اینجا بود که در این صحنه یک ضربه آزاد به سوی شیاطین سرخ اعلام شد تا هواداران سیتی را به شدت خشمگین کند.

یک هوادار سیتی بلافاصله بعد از این صحنه در توییتر نوشت: "این داوری شرم‌آور است". یک سیتیزن دیگر با اشاره به سبک بازی کاسمیرو می‌گوید: "معلوم نیست او چطور در هر بازی این کارها را می‌کند و قسر در می‌رود."

1882961

موج خشم هواداران سیتی از پل تیرنی به دلیل اخراج نکردن کاسمیرو ادامه دارد. دیگر هواداران این تیم برای ابراز عصبانیت خود از عبارت‌هایی مثل داوران باعث شرمندگی هستند استفاده می‌کنند. یک کاربر دیگر با اشاره به اشتباهات دیگر VAR در طول فصل نوشت: "کاسمیرو الان نباید در زمین باشد. VAR یک بار دیگر اشتباه کرد."

1882962