به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو قراردادش با میلان را تا 2028 تمدید کرد. روسونری این خبر را دیروز رسما اعلام کرد. پیولی در نشست خبری خود راجع به این موضوع گفت: «فکر می‌کنم اعتبار این کار را باید به مدیران باشگاه داد. تمدید قرارداد رافا برای ما خیلی مهم بود.

همیشه مطمئن بودم که او تمدید می‌کند. امروز با رافا شوخی می‌کردم که 178 بار به دفتر من آمده. ما رابطه عالی داریم، اما با بقیه گروه هم همین شکلی هستم. فقط یک تیم بزرگ است که می‌تواند بعد از یک ماه سخت مثل ژانویه دوباره روی دور بیفتد.»

روسونری فردا میزبان ورونا است. در حالی که خیال میلان از بابت سهمیه لیگ قهرمانان راحت شده، ورونا برای فرار از سقوط مبارزه می‌کند: «می‌خواهیم ورونا را شکست دهیم چون جلوی 70 هزار هوادار بازی می‌کنیم. می‌خواهیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و تیمی باشیم که بعد از ناپولی بیشترین امتیازات خانگی را گرفته.»

1882951

مربی میلان ادامه داد: «در لیگ قهرمانان عالی بودیم اما در سری آ متوسط بودیم. می‌توانستیم نایب قهرمان شویم. باید از این فصل پیچیده درس بگیریم و رشد کنیم.»

پیولی به زودی با پائولو مالدینی و ریکی ماسارا جلسه خواهند داشت تا درباره نقل و انتقالات فصل بعد حرف بزنند: «فکر نکنم مربی باید درباره نقل و انتقالات با رسانه‌ها حرف بزند. به زودی مدیران باشگاه را ملاقات خواهم کرد. البته قبلا درباره‌اش حرف زده‌ایم چون مدیران باشگاه هر روز اینجا هستند. اما در چند روز آینده بیشتر درباره جزئیات حرف خواهیم زد. تلاش می‌کنیم تا یک میلان قوی را بسازیم.»

او در نهایت درباره امتیازی که به این فصل میلان می‌دهد، گفت: «فکر می‌کنم پائولو (مالدینی) دست و دلباز بوده که گفته ما لیاقت نمره 8 (از 10) را داریم. من در مدرسه بچه نابغه‌ای نبودم اما نمره 7 را که می‌گرفتم، خیلی خوشحال می‌شدم. فکر می‌کنم نمره ما، میانگین بین 8 برای لیگ قهرمانان و 6 برای سری آ است.»