به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار است تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران اوایل فروردین ماه راهی مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان شوند، فدراسیون کشتی از نادو خواسته بود تا از کشتی گیران اعزامی تست دوپینگ گرفته شود. گویا جواب تست های گرفته شده هنوز به فدراسیون اعلام نشده؛ اتفاقی که واکنش تند فدراسیون کشتی را در پی داشته است. 


در متنی که سایت فدراسیون کشتی منتشر کرده، آمده است: 
فدراسیون کشتی در راستای تحقق اهداف عالیه خود به جهت مبارزه با دوپینگ تمامی تلاش خود را کرد تا با هماهنگی و همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) بتواند با این معضل جدی ورزش مبارزه کند.
اما متأسفانه این ستاد که پیش از این به اشتباه غیبت قهرمانان کشتی را به کمیته بین المللی المپیک (IOC) اعلام کرده بود در حالی که فدراسیون کشتی  نسبت به ارسال آدرس و نشانی 150 کشتی گیران مدنظر جهت انجام تست سرسزده اقدام کرده و بعدا در جلسه ای مشخص شد که نامه فدراسیون کشتی توسط این ستاد گم شده است، در دومین مورد، کم کاری خود در مورد تأخیر در اعلام جواب آزمایش دوپینگ نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان را که یک ماه پیش انجام شده، به گردن پُست انداخته است.
با توجه به این کم کاری ها که می تواند کشتی کشور را در عرصه بین المللی با مشکلات بزرگی روبرو کند، فدراسیون کشتی در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان، اعتراض شدید خود را نسبت به عدم مسئولیت پذیری این سازمان اعلام کرد و تا رفع نشدن مشکل، هیچ گونه همکاری را با نادو نخواهد داشت.