به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در ورزشگاه ومبلی با دو گلی که از ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، دریافت کرد و با تک‌گل برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی 2-1 شکست خورد تا نتواند به جام قهرمانی دست پیدا کند.

اریک تن‌هاخ که در ومبلی شاهد بالای سر بردن جام توسط مربی حریفش پپ گواردیولا بود در پایان بازی به خبرنگاران گفت از این شکست ناراحت و غمگین است، ولی از شاگردان خود کاملا راضی است و به تیمش افتخار می‌کند.

1883026

سرمربی هلندی یونایتد از گل‌هایی که تیمش دریافت کرده ناراحت بود و از آنها به عنوان دو گل خیلی بد یاد کرد. او مدعی شد که گل‌های سیتی در جریان عادی بازی به ثمر نرسیده و گفت این نشان می‌دهد که یونایتد چقدر خوب کار کرده است.

روی هر دو گل سیتی می‌توانستیم مانع باز شدن دروازه‌مان بشویم
این تیم یک بار دیگر نشان داد تیمی مقاوم است و شخصیت دارد. ولی ما راه درازی در پیش داریم تا به شرایطی که باید برسیم. امروز دو گلی خوردیم که جالب نبود. واقعا لازم نبود در آن دو صحنه دروازه ما باز بشود و در هر دو صحنه می‌توانستیم مانع از باز شدن دروازه‌مان بشویم.

1883029

ناراحت و غمگینیم، ولی به تیمم افتخار می‌کنم
البته که ناراحت و غمگین هستیم، ولی من به بازیکنان هم گفتم که به تیمم افتخار می‌کنم. ما خیلی خوب کار کردیم و دو گل بد خوردیم. ولی در طول 90 دقیقه در بازی بودیم و پا پس نکشیدیم. تیم ما خیلی خوب و سازمان‌یافته کار می‌کرد و از نظر روحی عالی بود.

مقابل سیتی در جریان عادی بازی گل نخوردیم و این یعنی خوب بودیم
وقتی مقابل سیتی بازی می‌کنید و در جریان عادی بازی گل نمی‌خورید، این نشان می‌دهد که تیم خیلی خوب کار کرده و باید به بچه‌ها تبریک گفت. اما همه می‌دانیم که خوردن چنین گل‌هایی ناراحت‌کننده است. این من را بیشتر از باخت ناراحت می‌‌کند.

این فینال درس‌های زیادی برای فصل آینده خواهد داشت
می‌دانیم که راه درازی در پیش داریم ولی این شکست ما را بهتر خواهد کرد. این یک آزمون بود که نتوانستیم از آن سربلند بیرون بیاییم ولی از این فینال درس‌های زیادی برای فصل آینده خواهیم گرفت.

1883027