به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه ومبلی در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با دو گل کاپیتان ایلکای گوندوگان موفق شد حریف را 2-1 شکست دهد و دومین جام این فصل را تصاحب کند.

پپ گواردیولا و شاگردانش حالا با فتح دو جام فوتبال انگلیس چشم‌انتظار شنبه آینده و فینال چمپیونزلیگ در استادیوم آتاترک استانبول هستند تا با پیروزی مقابل اینتر سومین جام این فصل را هم در اختیار بگیرند.

سرمربی اسپانیایی سیتی امشب بعد از قهرمانی تیمش احساساتی شد و تصاویر او در حال گریه کردن از نکات جالب توجه پایان مسابقه بود. اما پپ در حالی که به سمت سکوی اهدای مدال و جام می‌رفت، صحنه دیگری خلق کرد که برای هواداران فوتبال یادآور خاطرات سال‌های گذشته بود.

گواردیولا، در حالی که در پله‌های ومبلی به سمت سکوی قهرمانی سیتی می‌رفت، با سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای حریف امروز تیمش، منچستریونایتد، روبرو شد که روی سکوها نشسته بود. فرگوسن از جایش بلند شد تا با پپ دست بدهد. این دو لحظاتی با هم خوش و بش کردند و پپ سپس راهی سکو شد تا مدال قهرمانی‌اش را دریافت کند.

1883022
1883023

دست دادن پپ و سر الکس یادآور تقابل‌های جذاب آنها در دو فینال چمپیونزلیگ در سال‌های 2009 و 2011 بود. زمانی که گواردیولا هدایت بارسا را به عهده داشت و فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد می‌نشست. گواردیولا در هر دو فینال موفق به شکست دادن تیم فرگوسن شد تا با بارسا دو بار فاتح لیگ قهرمانان بشود. در فینال 2011 صحنه عصبانی شدن سر الکس که باعث لرزش دست‌های او شده بود یکی از صحنه‌های ماندگار تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست. 

1883024