سرمربی نراتزوری تیم‌اش با فرمی ایده‌آل روانه استانبول می‌کند.

مسابقات سری‌آ به پایان رسید و حال تمام تمرکز سیمونه اینزاگی روی حساس‌ترین نبرد سالیان اخیر اینتر است.

طرفداری | اینتر در هفته پایانی سری‌آ در فصل 23-2022 مقابل تورینو با نتیجه 1-0 به برتری رسید تا نراتزوری در ادامه روند بسیار خوب خود، با پیروزی و روحیه‌ای مضاعف به مصاف دیدار هفته آینده با منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا برود. سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در مصاحبه بعد از بازی از رویای تیم‌اش برای فتح مجدد لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید و به تمجید از حریف قدرتمند خود، منچسترسیتی می‌پردازد. مصاحبه سرمربی افعی‌ها به نقل از DAZN در ادامه می‌خوانید.

  • فینال لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل منچسترسیتی؟

باید مقابل منچسترسیتی رنج بکشیم؛ اما در عین حال باید فوتبال خوبی را نیز ارائه دهیم. باید سعی کنیم مالکیت توپ را از آن‌ها بگیریم و سپس با تعادل به سمت دروازه‌شان حمله کنیم.

طی این هفته برای آن بازی خودمان را آماده خواهیم کرد؛ ما امیدواریم که برای دیدار فینال همه بازیکنان‌مان آماده و در دسترس باشند. امید زیادی در تیم وجود دارد و مشتاقانه منتظر آن مسابقه بزرگ خواهیم بود.

می‌خواهم بچه‌هایم را تشویق کنم؛ زیرا امروز در مقابل تورینو آن هم به فاصله یک هفته مانده به فینال لیگ قهرمانان عالی کار کردند.

  • درخشش بازیکنانی چون لوکاکو و بروزوویچ باعث شک شما در انتخاب ترکیب ابتدایی می‌شود؟ 

من هر روز و برای هر بازی شک دارم؛ اما فردا را استراحت خواهیم کرد و سپس یک هفته سخت در انتظارمان است. بازی با منچسترسیتی پنجاه‌وهفتمین بازی فصل ما خواهد بود و وقتی به 56 دیدار قبلی‌مان نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که شایستگی حضور در آخرین بازی فصل را داشته‌ایم.

  • بازی امروز مقابل تورینو؟ 

من می‌خواستم که در این بازی هم به پیروزی برسیم؛ ما همیشه مدیون باشگاه و هواداران‌ما هستیم و باید تحت هر شرایطی برای آن‌ها تلاش کنیم. باید جایگاه‌مان را در جدول تثبیت می‌کردیم که خوش‌بختانه موفق به پیروزی شدیم. البته باید از تورینو نیز تعریف کنم. آن‌ها تیمی هستند که می‌توانند برای شما مشکل ایجاد کنند. 

  • تیم اوایل فصل سختی زیادی کشید و حالا برگشته 

در 9 بازی اخیرمان فقط در ناپل مقابل ناپولی شکست خوردیم. پیروزی‌های اخیر و هم‌چنین درس گرفتن از شکست‌های گذشته به ما کمک کردند و در این موقعیت خوب قرار گرفتیم و رشد کردیم؛ می‌خواستیم در این مسابقه نیز با جدیت تمام حاضر شویم. 

اعتمادبه‌نفس را تیم برگردانده‌ایم و البته بازیکنان‌ مصدوم هم به ترکیب بازگشته‌اند. ما افراد مهمی مانند مارسلو بروزوویچ و روملو لوکاکو را به مدت 5 ماه در اختیار نداشتیم؛ البته این حرف من بهانه نیست، آن‌ها واقعاً بازیکنان تأثیرگذار و مهمی در تیم ما هستند. 

سپس زمانی که شروع به کسب جام کردیم شرایط کاملاً به نفع ما برگشت. ما در ماه‌های اخیر کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دادیم؛ شرایط را در لیگ تغییر دادیم و به فینال لیگ قهرمانان راه یافتیم. اکنون این شانس را داریم که رویای‌مان را در فینال محقق کنیم. 

حال با سلاح‌هایی که در اختیار داریم به استقبال بازی فینال می‌رویم. خوب می‌دانم در برابر تیمی قرار خواهیم گرفت که بالاترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد.