به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

پیروزی در این دیدار و بالا بردن جام قهرمانی به این معنا بود که حالا دوگانه شاگردان پپ گواردیولا تکمیل شده و آنها در انتظار فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر خواهند بود تا فاتح رکورد قدیمی منچستریونایتد شوند و در کنار آنها به تنها دو تیم انگلیسی‌ای تبدیل شوند که موفق به فتح سه‌گانه شده‌اند. 

لیام گلگر که یکی از خوانندگان معروف انگلیسی و طرفدار قدیمی منچسترسیتی است، برای تماشای این بازی راهی ورزشگاه ومبلی شده بود تا از نزدیک قهرمانی تیم محبوبش را ببیند. 

اما اتفاق جالبی که در جریان این دیدار رخ داد از چشم دوربین‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی دور نماند و توجه آنها را به خودش جلب کرد. 

1883233

او پس از گل دوم گوندوغان که در نهایت قهرمانی را برای سیتی به ارمغان آورد، شروع به شوخی و مسخره کردن هواداری خردسال کرد که جلوی او نشسته بود و پیراهن منچستریونایتد را به تن داشت. 

هرچند به نظر نمی‌رسید که این هوادار خردسال از این اتفاق دلگیر شده باشد اما بسیاری از رسانه‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق و هیجان بیش از حد گلگر پس از گل پیروزی سیتی اشاره کردند.