به گزارش "ورزش سه"، ریورپلاته و دفنسا ای خوستیکا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ آرژانتین به مصاف یکدیگر رفته بودند که اتفاق تلخی باعث شد این دیدار نیمه‌کاره بماند. 

در جریان این بازی، یکی از هوادارانی که برای تماشای بازی به ورزشگاه رفته بود از روی سکوها سقوط کرد و جان باخت و داور این دیدار پس از این حادثه تراژیک بازی را متوقف کرد و اجازه ادامه کار را به دو تیم نداد. هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است.

باشگاه ریورپلاته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نام این هوادار پابلو مارسلو سرانو بوده و 53 سال داشته است و در ورزشگاه جان سپرده است. آنها همچنان تاکید کرده‌اند که هیچ اتفاق خشونت‌آمیزی رخ نداده که منجر به این حادثه شده باشد. 

1883277

در بخشی از این بیانیه آمده است:« تیم پزشکی فورا در محل حادثه حاضر شد و همچنین ماموران پلیس و نیروهای امنیتی هم در این صحنه حضور داشتند. سکوهای سیووری آلتا تا 90 درصد ظرفیت‌شان پر شده بودند و هیچ طرف سومی در این حادثه دخالت نداشت. همچنین تایید شده که هیچ برخورد خشونت‌آمیزی روی این سکوها یا در اطراف آن رخ نداده است.

ریورپلاته یک روز عزای عمومی برای این اتفاق اعلام می‌کند و پرچم‌های باشگاه در روز یکشنبه به حالت نیمه افراشته در خواهند آمد. همچنین فعالیت‌های این باشگاه به حداقل فعالیت ممکن کاهش پیدا خواهد کرد.»