کهکشانی‌ها این بار بسیار مصمم‌تر از تابستان 2020 برای جذب ستاره آلمانی تلاش می‌کنند.

رئال مادرید به جذب کای هاورتس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

طرفداری | به گزارش بیلد، فصل نقل‌وانتقالاتی شلوغ رئال مادرید از راه رسیده است؛ با اعلام رسمی باشگاه، تاکنون جدایی 4 بازیکن لوس‌بلانکوس یعنی کریم بنزما، مارکو آسنسیو، ادن هازارد و ماریانو دیاز قطعی شده و مدیران رئال مادرید در بازار نقل‌وانتقالاتی، خصوصاً جهت تقویت حمله تیم بسیار پرتحرک خواهند بود. اکنون خبر می‌رسد که کای هاورتس، ستاره 23 ساله باشگاه چلسی به رئال مادرید بسیار نزدیک شده است.

هدف مدیران رئال مادرید این است که انتقال هاورتس را در اسرع وقت به جمع کهکشانی‌ها نهایی کنند. ستاره آلمانی یکی از بازیکنان ایده‌آل کارلو آنچلوتی و فلورنتینو پرز محسوب می‌شود و در مسیر پیوستن به مادرید قرار دارد. انتظار می‌رود طی روزهای آینده، مذاکرات میان دو باشگاه به مراحل نهایی خود برسد و هاورتس با قراردادی در حدود 70 میلیون یورو از لندن راهی مادرید شود.

رئال مادرید در مقطعی در تابستان 2020 به جذب هاورتز که آن‌موقع در بایرلورکوزن توپ می‌زد، علاقه نشان داده بود؛ اما دریافت پیشنهاد بهتر از چلسی، او را به سمت آبی‌های لندن فرستاد. حال مدیران لوس‌بلانکوس، مصمم‌تر از همیشه برای جذب او تلاش می‌کنند. تا کنون 4 بازیکن خط حمله رئال مادرید به طور رسمی از این تیم جدا شده‌اند و باشگاه باید جانشینان آن‌ها را به مادرید بیاورد. هری کین و کای هاورتس نزدیک به پوشیدن پیراهن مادریدی‌ها هستند و بنظر می‌رسد رئال مادرید علاقه زیادی به بازار نقل‌وانتقالاتی لندن دارد.