به گزارش "ورزش سه"، اگر چه عنوان شده بود ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی در پایان بازی با فولاد از شاگردانش خداحافظی کرده اما به نظر می رسد او فردا در تمرین تیمش حاضر خواهد شد به این خاطر که نه او به طور رسمی از سمت خود استعفاء کرده و نه باشگاه نسبت به این خبر از خود واکنش نشان داده است و به نظر می رسد اعلام استعفای شفاهی به خاطر عدم نتیجه گیری تیمش در بازی با فولاد و هم چنین تکرار اشتباه داوری علیه نساجی در بازی های دور برگشت بوده است. هر چند فولادی‌ها هم اعلام کرده اند ضربه ای که به تیرک دروازه خورده بود وارد دروازه نساجی شده و کمک داور اول باید آن توپ را گل اعلام می کرد.

نساجی با برتری یک بر صفر در برابر آرمان گهر در سیرجان و 3-1 در برابر گل گهر در مشهد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرده و حالا در این مرحله باید با استقلال بازی کند. نساجی این فصل دو بار برابر استقلال در تهران و مشهد بازی کرده و در هر دو مسابقه حریف را متوقف کرده است و پیش بینی می شود دیدار استقلال – نساجی در جام حذفی همانند بازی رفت دو تیم در لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود.

نساجی در حال حاضر با 27 امتیاز تیم دوازدهم لیگ برتر به حساب می آید و بر خلاف فصل گذشته خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نمی کند. با این وجود و علیرغم صعود تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به نظر می رسد ساکت الهامی انتظار داشت نتایج بهتری به همراه تیم در لیگ برتر بگیرد. هر چند در هفته های پایانی لیگ برتر و با توجه به گذر از بازی های سخت نساجی این فرصت را دارد که نتایج بهتری در بازی های لیگ برتر بگیرد و در نهایت در جدول رده بندی پیشرفت بهتری داشته باشد. باید به این نکته مهم اشاره داشت نساجی یکی از تیم های کم هزینه لیگ برتر به حساب می آید و از سویی این فصل قادر به بازی در زمین خود نبود و هر هفته حتی برای برگزاری دیدارهای خانگی مجبور به سفر هوایی به مشهد می شود و این خستگی مازنی ها را به همراه داشته است.