به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی این فصل فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که دو وینگر، پیروزی را برای پرسپولیس رقم زدند. مهدی ترابی در نیمه اول تک گل خود را به ثمر رساند اما دقایقی بعد از شروع نیمه دوم، می‌توانست گلی به مراتب زیباتر یا یک پاس گل تمام‌کننده را هم به نام خود ثبت کند.

در دقیقه 48 ترابی پشت ضربه کرنر ایستاد و در حالی که به نظر می‌رسید قرار است توپ را بلند بفرستد، کوتاه با سروش کار کرد و پاس را از او گرفت و ناگهان از بین دو مدافع به محوطه جریمه استقلال زد و با عبور از یک بازیکن آماده یک شوت فیک و بعد ضربه نهایی شد.

ویدئو: 301104

اما در همین لحظه بود که آرش رضاوند، بازیکن دومی که پشت سر ترابی بود، تکل خود را بست و با نوک پا، توپ را از جلوی پای مهدی ترابی به کرنر فرستاد تا آه از نهاد ستاره سرخپوشان بلند شود.

شاید اگر تکل رضاوند به خطا می‌نشست، یک پنالتی تقدیم پرسپولیس می‌کرد یا شاید اگر یک لحظه غفلت کرده بود، ترابی شلیک خود را با دریبل یک بازیکن دیگر استقلال، روانه دروازه سیدحسین حسینی می‌کرد.

شهرآورد تهران معمولا گل روی حرکت تکنیکی کم به خود دیده و احتمالا معروف‌ترینشان گلی است که ناصر محمدخانی با دریبل 4 بازیکن استقلال به قعر دروازه این تیم فرستاد و حالا مهدی ترابی هم فرصت این را داشت تا گلی مشابه را وارد دروازه استقلال کند.